Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TYKSiin synnyttämään

Vierailija
17.05.2010 |

Millaisia kokemuksia? Käytäntöjä? Huomioon otettavaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava henkilökunta ainakin oli.

Osastolle ei pääse kuin isä vapaasti, muuten pidetään vierailuaikojen kellonajoista kiinni.

Näillä helteillä osastolla on tuskallisen kuuma.

Vierailija
2/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kokemus minulla, vaikka silloin juuri puhuttiin paljon siitä että ruuhkaa ja kiirettä on paljon. En kokenut sitä itse.

En tiedä mitä siinä pitäisi osata ottaa huomioon, sen kun menee sinne, kyllä siellä neuvotaan. Niin minäkin tein: "Iltaa, tulisin synnyttämään." Niin ja pyydä kuski jättämään sinut siihen synnärin ovelle, älkää viekö yhdessä auto parkkikselle ja kävelkö yhdessä sieltä synnytyssalien ikkunoiden ali ovelle :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sinne olen menossa loka-marraskuun vaihteessa synnyttämään 4.lastani...

Vierailija
4/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala naislääkäri siellä on. Muuten ok.

Vierailija
5/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kokemuksia? Käytäntöjä? Huomioon otettavaa?

sillä sinne olen menossa loka-marraskuun vaihteessa synnyttämään 4.lastani...

Vierailija
6/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista ja neutraalia olen itsekin kuullut, muutama nega nyt mahtuu palstoilta luettuna mukaan myös.

Mitä lääkäriä pitää "varoa"?

ap

Vierailija
7/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyksin vierailusta 5viikkoa ja ihan hyvä kuva jäi kuitenkin vaikka kamala kiirus siellä oli juuri tuolloin:) mulla oli jopa kätilö opiskelija joka muuten oliaivan ihana ja lopulta oli jatkuvasti siinä meidän kanssa kun vauvamme tilaa seurattii monella mittarilla. osastolla en kyllä viihtynyt lainkaan ja lähdinkin pois todella nopeasti. mutta onnea matkaan sillä nyyttihän se kaikkista tärkein on!

Vierailija
8/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aivan ihana kätilö! Kokoajan kyseli miltä tuntuu, auttoi parhaansa mukaan ja kertoi aina mitä " nyt " tehdään. Kyllä he siellä kertovat kaiken.

Vierailija
9/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kätilöitä tavanneena useimmat oli ihania mutta sitten joukossa oli yksi kaamea vanha korppi, joka ei osannut lainkaan puhua ystävällisesti.

Vierailija
10/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös matkalla sinne, joten kiinnostaa. Luottamusta on koska Tyksissä on kuitenkin kaikki valmiudet.

Vierailija
11/11 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan valmiudet on hätätilanteissa (itselle kävi niin). Henkilökunta ihanaa ja apua / neuvoja saa. Sain kipulääkkeitä sen verran kuin tarvitsin. Ainut että kandeja ei enää synnytykseeni tule, muuten sisätutkimus tehään aina kahteen kertaan ja kandi myös kanyloi.

Osastolla oli niin kivaa kuin sairaalassa voi olla, itse en siellä viihdy kun silloin kun saisi itse nukkua (oma vauva nukkuu) niin toisten vauvat huutaa.

Suosittelen siis. Toivottavasti itsekin pääsen vielä tositoimiin.

äitix3