kummanlainen hiustyyli kun haen ihan uutta?
http://1.bp.blogspot.com/_JjD9aNKCJS0/SzxLuRzRenI/AAAAAAAAAgs/GU4f2aKmC…
http://i48.tinypic.com/27wr2c7.jpg
Tähän asti mulla on koko elämäni ollut ihan suorat, pitkähköt hiukset. Pituus jonnekin lapaluun alle. Nyt haen jotain ihan uutta. Jompi kumpi ylläolevista tyyleistä houkuttaisi: haluaisin volyymia, ryhtiä ja tuuheutta näihin päätä myöten valuviin haituviin. Mielellään aika naisellista tyyliä.
Ikää on 35, painoa 63 kiloa (takapuolessa, naama ei ole lihava) ja tyyli on muuten jokseenkin sekava. Kumpikohan näittäis paremmalta? Käyttääkö kukaan noita kiharoita enää nykyään?
Kommentit (14)
Jos sulla on nyt pitkät ja haluat tuuheat???
Joko kerroksia tai kiharaa.
Se vaikuttaa onko sulla tapana laittaa hiuksia, haluatko helpon tukan vai riittääkö sulle leikkaus jonka vaan vaikka föönaat ja nostetta saat vaikka vahalla? Tähänkin menee muutamia minuutteja.. Rullilla saa myös kiharaa.
Kyllähän ihmisillä on kiharaa jos jonkunlaista..
Mä en ole tottunut tekemään näille mitään, ne on pitkät ja lättänät ja se on ihan sama mitä yrittää: lopputulos valuu pitkin päätä kuitenkin. Mulla ei toden puhuakseni ole edes mitään harjaa kummempia välineitä, ei siis fööniä, ei kiharrinta, ei mitään. Mutta sisäistän sen, että mikä tahansa tyyli vaatii varmaan enemmän vaivaa ja varmaan vähän välinehankintojakin.
Mä todella haluaisin nyt tehdä pesäeron tähän entiseen. Kuinka kauan kestää päästä eroon epäonnistuneesta tai liian työläästä mallista?
sp, kiitollisena neuvoista
että haluat helposti muunneltavan mallin, eli sellaisen, joka arkisin voisi olla melkeinpä pelkästään kammattava, mutta josta juhlaan voisi tehdä tuon kiharapilvenkin.
hyvä kampaaja osaa kyllä kertoa millainen malli sinulle sopii.
on aikalailla tuo mikä nuissa kuvissa ja on kerrostettu voimakkaasti, saa tuuheutta ja ilmavuutta tosi helposti ja nopeasti. Ei tarvi edes mitään kummempia välineitä. Tavallisella harjalla tai kammalla voi vähän takuttaa (en tarkoita mitään sekasotkutakutusta vaan ainoastaan muutama veto päälimmäisten hiusten alapinnalta) ja sitten esim vahaa käsiin ja pää alaspäin vähän hiuksiin ja sit pinta kevyesti kammalla tai harjalla sileäksi ettei jää pörröiseksi ja vähän lakkaa päälle. Ei mene kuin minuutti kaksi. Itellä oli yhteen väliin ja tykkäsin tosi paljon. Sitten kasvoi yli ja nyt taas pitkät..
T: 2
että haluat helposti muunneltavan mallin, eli sellaisen, joka arkisin voisi olla melkeinpä pelkästään kammattava, mutta josta juhlaan voisi tehdä tuon kiharapilvenkin.
hyvä kampaaja osaa kyllä kertoa millainen malli sinulle sopii.
ja pikkuisen pelottaakin, enkä mä tietenkään ole ikinä ennen käynyt tällä kampaajalla. Niin että mä haluaisin kovasti miettiä, asiaa etukäteen...
ja muutenkin laittamista. Esim. Beckhamin hiuksissa on varmaankin alla melkoinen tupeeraus ja niihin on käytetty suoristurautaa ( joka nyt tosin on jos todella passé vehje ) ja
sitten tuo kiharakuva: kampaus vaatii paksut hiukset ja kiharat on saatu aikaan lämpörullilla/tupeerauksella/hirvittävällä määrällä lakkaa ja muotoilutuotteita. 99.99% naisista eivät saisi hiuksiaan näyttämään tollasesta ilman erinomaisen ammattilaisen käsittelyä. Eli älä edes haaveile tollasesta arkihiuksinasi:( - varsinkin, kun sanoit, että hiuksesi ovat lättänät ja valuvat pitkin päätä.
Noista toisista kuvista se ENSIMMäinen blondi vois olla lähinnä totuutta; jos mallin leikkaa taitavasti, niin tollaselta voisit saada hiuksesi näyttämään itsekin. Ole kuitenkin koko ajan tarkkana, ettei kampaaja lähde ohentelemaan hiuksiasi liikaa!!!
Sinuna raidoittaisin hiukseni vaalean ja ruskean ( hiekka, hunaja, kirkaampi vaalea ) sävyillä ja leikkauttaisin hiuksiini beckhamin tyylisen, mutta paljon lyhyemmän mallin, jolloin etuhiukset ylettyisivät noin suupielien korkeudelle ja niska olisi sitten huomattavasti lyhempi.
Leikkaus ei saisi olla liian "revitty", vaan nimenomaan paksuutta jätettäisiin myös etu-ja sivuhiusten latvaan, niska luonnollisesti olis sitten aika lyhyt, jotta mallista saadaan oikeanmuotoinen.
Koska hiuksesi ovat tummemmat, kuin raidat - ei haittaa, vaikka jonkinverran juurikasvuakin ilmaantuu; se on ihan ok tollasessa tyylissä.
Tarvitset kuitenkin esim. ilmakihartimen, jotta saat hiukiisi vähän kipinää, ihan vaan pesemällä ja viispiikkisellä et pitkälle pötki.
jos haluat olla seksikäs kesäkissa, raidoitat hiuksesi kalifornia-tyyliin ja otat jättirullaisen permanentin. tolla keinolla saisit ihanan, naisellisen, luonnollisen kesähippitukan - jonka nähdessään kaikki juntit, joilla on kynityt ( revityt ) ja voimakkaasti värjätyt hiukset pyötyisvät kateudesta!
eikö niitä tosiaan saa järkevästi laitettua itse? Ei olis pakko olla ihan tuollainen?
Bechamin tyyliä en itse asiassa hae, se on liian lähellä tätä nykyistä alaspäinvaluvaa "tyyliäni". Samoin mua vähän epäilyttää tämä ajatus, koska, jos osaan kuvitella mitä tarkoitat niin tämmöisen tukan olen nähnyt yleensä täysin leuattomilla ihmisillä enkä mä halua leuattomaksi.
Sinuna raidoittaisin hiukseni vaalean ja ruskean ( hiekka, hunaja, kirkaampi vaalea ) sävyillä ja leikkauttaisin hiuksiini beckhamin tyylisen, mutta paljon lyhyemmän mallin, jolloin etuhiukset ylettyisivät noin suupielien korkeudelle ja niska olisi sitten huomattavasti lyhempi.
Leikkaus ei saisi olla liian "revitty", vaan nimenomaan paksuutta jätettäisiin myös etu-ja sivuhiusten latvaan, niska luonnollisesti olis sitten aika lyhyt, jotta mallista saadaan oikeanmuotoinen.
Ensimmäinen blondi on varmaan jotain, mistä lähdin liikkeelle ennen kuin aloin suunnitella jotain rohkeampaa vetoa. Ihan hyvä se kai olisi.
Sinänsä näitä hiuksia on mulla kyllä paljon, mutta ne vaan valuu ja valuu ja valuu.
Olen elänyt siinä käsityksessä että naisilla on pitkät hiukset vain sen takia etteivät he kerkeä käymään parturissa kodinhoidon ja vauvanhoidon kiireeltä.
jos haluat olla seksikäs kesäkissa, raidoitat hiuksesi kalifornia-tyyliin ja otat jättirullaisen permanentin. tolla keinolla saisit ihanan, naisellisen, luonnollisen kesähippitukan - jonka nähdessään kaikki juntit, joilla on kynityt ( revityt ) ja voimakkaasti värjätyt hiukset pyötyisvät kateudesta!
sori, muista että sä puhut nyt ihmiselle jolla on ollut 35 vuotta sama hiustyyli. Yksinkertaisemmin, jooko, niin mäkin tajuan?
Näitä samoja kampauksia mitä tehdään hurja muodonmuutos ohjelmissa... Kamalia kampauksia.
edestä kamapaaja ei ihan noin pitkiksi niitä ole jättänyt. hiukseni ovat aika ohuet ja hiukkaat. Tuo bachamin lyhyt malli on kyllä tosi kiva, takaa se on aika lyhyt ja vaatii laittamista, mutta sen tekee nopeasti.
Kyllä minun hiuksiini tulee tuuheutta ja ryhtiä tuolla mallilla, sitä saa myös muunneltua jonkun verran.
kun tuossa ylempänä sanottiin ettei onnistu ilman ammattilaisapua.
on ollut koko elämän suorat ja pitkät hiukset, laittaisin sinuna tuon alemman mallin. Ainakin itelle (myöskin pitkät ja koht suorat hiukset lähes aina ollu) olisi ylemmästä tyylistä aivan liikaa vaivaa kun on tottunut pitkiin jotka näyttää yleensä parhaalta kun ei laita juuri ollenkaan. Ja siis periaatteessa tuo mallihan on sama, ylemmässä vaan kiharat. Leikkauta alle olkapää -pituisesksi ja kerrosta voimakkaasti niin ryhtiä saa tosi helposti. Sitten joku jännä otsis niin hieno on!