Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä ostatte 13-14v poikien vaatteet?

Vierailija
17.05.2010 |

ihan eka kerran meidän 13v pyysi saada muodikkaat farkut ja huppareita : ) Juu... mutta en minä, eikä paremmin tuo poikakaan tiedä että mistä ja minkä merkkistä... pojat eivät kuulema toisiltaan kysele että mistä ostettu jne...

Osaisiko palsta auttaa meitä? Jos sillä on mitään merkitystä niin asumme pääkaupunkiseudun laidalla eli kauppa täältäpäin tai nettikauppa!

Auttakaa kiltit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tuolta yhden t-paidan ja farkut. Ei ollut kovin iso valikoima, mutta mukana tuli viesti, että heinä-elokuussa on tulossa syksyn mallisto ja iso valikoima. Ulkovaatteitakin.

Meillä just täyttänyt 13 v käyttää Quiksilveriä, Peakiä, Hilfigeriä ja Gantia. Käyttäis Pumaa, Adidasta ja jotain skettimerkkejä (Independent), mutta mulla on ollut niistä niin huonojakokemuksia, etten suostu ostaa enään. Nyppäänty heti ekassa pesussa. mutta Quiksilverit on ollut parhaimmillaan yli 2 v käytössä ja silti ihan uuden näköisiä.

EI asuta PK-seudulla, joten meillä tuo netti on ainoa...

Vierailija
2/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii meillä; kelpaa sekä farkut, hupparit että paidat. Henkkamaukka kelpaa kans...ja mun syksyllä 14 vee on jo 174 senttinen joten ihan miesten osastolle lampsitaan ynnä ja yhtenä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä hyviä kokemuksia myös pumasta ja skeittimerkeistä, ostan ihan mielelläni.

Farkkuja meidän poika ei käytä, mutta on ostettu ne mitä on ostettu jostain ihan farkkumaailman outletista tms.

Vierailija
4/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirppiksiltä löytyy myös hyviä muodikkaita lökäpöksyjä sekä huppareita.

Vierailija
5/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika haluaa vaan, et vaatteet on mustia, ihan kokonaan. Eli ostan sit halpahallista ihan kokonaan mustan t-paidan ja mustan hupparin, samoin housut. (farkkuja ei käytä) Pääsen halvalla, ja poika saa, mitä haluaakin.