Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako opettaja tuoda ilmi että on uskossa?

Vierailija
16.05.2010 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa olette olleet tyhmiä. Kyllä minä pystyin ihan jo ala-asteella erottamaan, milloin opettaja kertoo vaikkapa omasta lomastaan ja milloin kyseisen oppitunnin opinkappaleesta. Muistaakseni nämä persoonalliset opettajat opettivat hyvin ja niille opeille olen perustanut sittemmät omat opintoni. Niitä muuten on enemmän kuin perus- tai diplomi-insinööreillä tai muilla aikamme puolijumalilla.[/i

Omien opettajieni mielipiteet ja vakaumukset ovat jääneet selvästi mieleeni, joten näköjään osasin ne sellaisiksi jo pienenä erottaa. Mutta arvosta en niitä silti.

Vierailija
22/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksuuttasi ja kaiken kattavaa superioriteettiasi. Lisäksi mulla on juuri nyt kotialttari tekeillä kunniaksesi ja suitsuke palaa. Kumarran, ja häpeän syvästi omaa yhdeksänvuotiasta itseäni, joka ei pystynyt tuohon *lyö itseään*.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnut ala-asteen uskovaisen (iäkkään) opettajan voimakkaan propagandan ja vääristelyn todellisen laajuuden nimenomaan muista uskonnoista. Nehän olivat monille meille 70-luvun lapsille ensikosketuksia em. aiheeseen ja tavallaan värittivät maailmankuvaani pitkään.

Nyppii.

Vierailija
24/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset pari lausetta vain kirjoitin itse

Vierailija
25/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisten ihmisten kunnioittamisesta!

Ja seuraava sukupolvi imee tällaisen asenteen ja kielenkäytön jo äidinmaidosta... Varsinainen rauhanrakentaja!

Mihin lannoitteeseen sinä mahdat uskoa?

Bullshit! Höpö höpö! Ihan oikeasti siihen paskaan uskoo ani harva. Samalla kun menee uskjo joulupukkiin niin menee terveeltä ihmiseltä usko muuhunkin yliluonnollisenn hihhulointiin.

No, uskon Biolanin kanankakkaan enemmän kuin jeesuksenkristukseen herraamm vapahtajaan ym.

Paskapuheilla ei elä kuin papit mutta kananpaskalla alkaa tapahtua jo jotain konkreettista.

Että suvaitsevaisuudet sulle!

Vierailija
26/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa uskossa. Yhden open tosin tiedän olevan uskossa, koska tunnen seurakuntaympyröistä hänet.

Vierailija
27/27 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se tilanne, jossa opettajan oman vakaumuksen pitäisi tulla ilmi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän