Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen päättäminen?

Vierailija
16.05.2010 |

Oletteko joskus tehneet tavallaan eroa valmiiksi jo mielessänne? Miettineet eroa ja sen seurauksia? Omaa elämää ja arkea suhteen jälkeen?

Olen tehnyt niin kohta 2 vkoa. Miesystävän kanssa on vain muutaman kerran soiteltu, eikä puhuttu suhteestamme mitään. Hänelle nämä mietteeni taitavat tulla aikamoisena yllätyksenä, kunhan saan kerrotuksi.

Mies on alkoholisti, en jaksa sitä juomista enää. Samoin humalassa/krapulassa hän on aina tosi kiukkuinen, nimittelyä, solvaamista ja rähjäämistä.

Mulla tulee olemaan kamalan yksinäistä, en edes muista milloin olisin ollut sinkku, enkä ikinä kuin lyhyitä pätkiä. Ja ikävä tätä miestä tulee olemaan kova.

Mutta kun mikään puhuminen ei auta.

Olen tosi surullinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä alkoholistin kanssa suhteeseen, jos hänellä ei edes ole aikomusta raitistua. Voimia sinulle. Pyydä tukea joltain ystävältäsi. Yksinäisyys pitää vaan ottaa vastaan, löydät vielä joskus uuden paremman suhteen.

Vierailija
2/3 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä suhteessa, siitä eroon pääseminen mitä pikimmin on sen parempi. Vaikeaa se on, sitä en kiellä, mut ei tapahtuvaa vastustellakaan voi eikä kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella tiiviisti.

Luulen, että miesystävä arvelee vaan mun olevan kiukkuinen 3 vkon ryyppyputkesta. Ja että mä tästä vielä tokenen.

Mutta mä en enää jaksa, mä en vaan jaksa yrittää. Sama kuvio toistuu aina vaan. Olen niin väsynyt.

Kiitos viesteistä! ap