Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Löytyykö reseptivapaana jotain avaavia lääkkeitä mahdolliseslle siitepölyallergikolle, 5v?
16.05.2010 |
Viime yön poika oli niin tukossa, että hengitys kuulosti tosi työläältä. Joko hänellä on siitepölyistä allergiaa tai sitten kyseessä oli kurkunpäätulehdus.
Isoveljellä on ollut paha siitepölyallergia, joten kaippa pienemmälläkin samaa on. En millään jaksaisi/viitsisi viedä lasta lääkäriin, vaan lääkitsisin omatoimisesti, jos se vain turvallista on.
Joten vinkkejä, Kiitos
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viime yön poika oli niin tukossa, että hengitys kuulosti tosi työläältä.
Nenää saa avattua hätätilassa vaikka Nasonex-tipoilla.
Keuhkojen kanssa sitten lääkäriin!
Alue: Aihe vapaa
Kaippa täällä joku on omatoimisesti lasta lääkinnyt....