Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko sinä adhd, dysfasia lapsen äidin

Vierailija
16.05.2010 |

munasoluja jos tietäisit? rajoittaisiko se?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan ottaisi munasolua, johon tietäisin liittyvän suuren riskin saada adhd-lapsi. Toisaalta siinä saisi joku lapseton tärkeän opetuksen kun se kauan kaivattu nyytti olisikin dynamiittia.

Vierailija
2/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain adhd-lapsen.

Että voi niin käydä ihan omillakin munasoluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteessa sitä mieltä, että lapsia ei saa valita. On otettava sitä mitä saa, omilla tai toisten munasoluilla. Kaikilla lapsilla on oikeus syntyä, myös niillä dysfaatiloilla, keskittymishäiriöisillä, vammaisilla, sinisilmäisillä, punatukkaisilla, kommunistien kakaroilla, alkuperäisväestöjen lapsilla, jne. Kaikilla. Jos mulle tulee sellainen, se on sitten vaan niin. (ps, yksi lapsi on, joka todennäköisesti sokeutuu aikuisikään mennessä. Hänelläkin on oikeus elää ja elämä vaikuttaa varsin hyvältä.)

Vierailija
4/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuoliset syyllistää vanhempia lapsen käyttäytymisen takia.

Vierailija
5/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän jo olemassaolevan dysfaatikon kanssa on ihan samanlaista kuin tavallisenkin lapsen kanssa.

Vierailija
6/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin munasoluja.

Vierailija
7/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska adhd lapset on tosi raskaita hoidettavia ja ulkopuoliset syyllistää vanhempia lapsen käyttäytymisen takia.

10v adhd-lapsen kanssa elänyt, ja esikoinen oli kyseessä. En minä muusta tiedä, ja ei se nyt yksinhuoltajanakaan ole rankaa, jos susta on vaan aikuiseksi tällaiselle lapselle. Eli pidät rajoista kiinni, vapaa kasvataus ei sovi levottomalle lapselle.

Jos äiti/isä ei jaksa olla aikuinen joka asettaa rajat ja seisoo sanojensa takana, kyllä "tavallisestakin" lapsesta tulee se perkele.

Tukitoimet vaan alkuun pienestä pitäen niin hyvin menee.

Ja minä ottaisin munasoloja tarvittaessa keneltä hyvänsä, niinkuin tuolla ylempänä sanottiin niin kaikilla lapsilla on oikeus syntyä, niinkuin SINULLAKIN oli.

Vierailija
8/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittää, kun peruskoulussa törmään näihin erityislapsiin, joille ei taloudellisista syistä ole muuta sijoitusryhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän