Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin eilen ensimmäistä kertaa loppuun asti suihin. Ja nielin.

Vierailija
16.05.2010 |

Ei ollut ollenkaan niin voimakkaan makuista tavaraa kuin kuvittelin. Ah. Oli ihanaa nuolla ja imeä kunnolla. Housut kastuu vieläkin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tuliko tikkuja kieleen?

M34

Vierailija
2/47 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Tuossahan on juuri pitkä keskustelu siitä kuinka kuvottavaa suihinottaminen on joidenkin mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset vielä pitkälle elämässäsi.

Vierailija
4/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei olekaan ehkä muille maailman suurin asia. Itselleni oli melkoisen kynnyksen ylitys kyseinen asia, joten ilo vaan irti, jos olikin positiivisempi kokemus kuin oli ennakko-oletus. Onhan se kivaa kun löytää uusia asioita ja kiihottuu niistä itsekin. Teidän miesten tällä palstalla tulisi kannustaa kyseistä henkilöä! Ehkä muut ottais oppia ja joku muukin saisi suuseksiä. Eihän sen asian aina tarvi olla niin iso ja vaikea tms. että tänne kannattaisi kirjoitella. Lisää mukavia juttuja kehiin!!

Vierailija
5/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietävän, ettei siitä tikkuja irtoa. Vai onkos sun käsi täynnä niitä kun runkkailet?

Ja kyllä, tein tänne aloituksen aiheesta, koska halusin kertoa jollekin uudesta saavutuksestani. Minulle iso asia, sinulle ehkä pieni. Kai tänne saa pienemmistäkin asioista kirjoittaa kuin messuhallipilluista ja kuinka suuri sillä miehellä sitten pitääkin olla.

Luulen myös pääseväni elämässä pitkälle. :) Olen utelias oppimaan uutta ja yritän välttää kaavoihin kangistumista ja katkeroitumista omaan kyvyttömättömyyteen muuttaa elämäänsä.

Eikö tuommoisen suuseksiä yökkäilevän viestin jälkeen ole kivaa lukea muutakin viestiä kyseisestä aiheesta? Vai ärsyttääkö, kun joku saa ja sinä et?

t. ap

Vierailija
6/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tuota keskustelua "suuseksin kauheus" ja ajattelin vielä kertoa, miksi tämä kyseinen asia oli minulle iso. Ensinnäkin olemme olleet jo vuosia yhdessä ja tämä oli tosiaan ensimmäinen kerta otin loppuun asti. Alkuun (aloitin seksielämän muutenkin partnerini kanssa) olin hyvin ujo ja estoinenkin, liittyen tähän ujouteen. En kuvitellutkaan ottavavi suihin. Ajatuskin kauhistutti. Mieheni kyllä antoi suuseksi minulle silloin tällöin kun olin vastaanottavaisella tuulella. Seksi oli muutenkin aika perinteistä lähetyssaarnaajaa ja "miesvetoista".

Siitä kun vuosia kului, rohkaistuin seksin saralla noin muutenkin ja kokeilimme uusia juttuja. Suuseksiä kokeilin ensimmäisiä kertoja kondomin kera, eikä se ollutkaan niin paha juttu kuin kuvittelin. Ajatus ilman kondomia otti vähän koville tällaiselle bakteerikammoiselle otukselle kuin olen. Myös hajut pelottivat ja kammoksuttivat. Tästä syystä ensimmäisiä kertoja otin suihin (en loppuunasti) suihkussa. Ensin kunnon peru ja vesi huuhtoo muutenkin koko ajan hajuja ja touhutippuja tms. Aika kliinistä. :) Mies tosin sanoi, että tunto kärsii vähän siellä suihkussa.

Tässä välissä harjoittelin silloin tällöin ilman suihkuakin (suihkun jälkeen) mutten uskaltanut mennä loppuun asti. Mutta sitten tapahtui tämäkin ihme. Olen oppinut itsekin nauttimaan toimituksesta ja tämä taisi olla yksi syy, miksi otin loppuun asti. Kiihottuneena ajatus spermasta suussa ja munasta syvällä suussa ei ollut ollenkaan niin paha kuin kuvittelin. Itseasiassa siinä oli jotakin hyvin kiihottavaa.

Luulen, että tässä olisi avain monelle, joka pelkää suihinottoa. Siis se, että siitä pitäisi myös itse nauttia. Mutta sehän ei toimi napista painamalla, harmi vaan. Syy, miksi jatkoin harjoittelua, oli luonnollisesti halu tuottaa miehelle nautintoa. Ei mitään pakotusfiiliksiä vaan puhtaasti halu olla toiselle hyvä ja sen tähden opetella vaikken aluksi asiasta innostunutkaan. Mieheni ei ole ikinä painostanut eikä edes pyytänyt kyseistä asiaa.

Pitkä tie tähän, mutta yksi virstapylväs saavutettu. :) Ja olen tyytyvänen, että mieheni tuella olen kasvanut ujosta pikkutytöstä seksistä nauttivaksi ja sitä itse tekeväksi naiseksi. Nautin antamisesta ja saamisesta ja turhat estot (on niitä vielä jotain niitäkin) ovat häviämässä.

Hajuihin vielä. Ne ei häviä millään pikku viruttelulla. Kunnon persu, mieluummin saunassa, jossa hikoilee muitakin kuona-aineita pois. Ja sieltä esinahan alta kunnolla. Joka poimu. Hajut on nimittäin kyllä melkoisia, jos siellä jotain on päivänkin muhinut.

Kiitos ja näkemiin.

t. ap

Vierailija
7/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyttökaverini nieli ekan kerran, innostuin itse opettelemaan g-pisteorkun tuottamisen ja Naiseni onkin aikas tyytyväinen nykyään.. =) Spontaanius lisääntyi suhteessamme, ja ihan vain nielemisen ja orgasmini loppuunhoitamisen vuoksi.

Vierailija
8/47 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on ihanaa. Kertokaapa muutkin, jotka siitä tykkää ettei menis aina tuonne negatiivisen puolelle nää keskustelut.

Vierailija
9/47 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan suuseksin antamista miehelleni ja hän minulle. Saan siitä joka kerta aivan mahtavan orgasmin. Joskus meinaa jopa taju lähteä. Jo ihan ekasta suihinottokerrasta olen vienyt loppuun asti ja niellyt kaiken, mun mielestä se kuuluu asiaan ja kiihotun jo pelkästä ajatuksesta aivan valtavasti. Housut on aina märkänä kun otan suihin :) Aivan ihanaa puuhaa. Kaiken kruunaa sen näkeminen miten mieheni nauttii. Joskus haluan spermat myös rinnoille mutta mielummin suuhun, sotkeekin vähemmän :) Mieheni hajut eivät ole pahoja ja spermakin on tosi miedon makuista. Maistuu miedosti makealta. Puhtaus on tietysti tärkeää. En ikinä päästäisi miestäni nuolemaan ellen olisi käynyt pesulla. Myös mieheni huolehtii hygieniastaan joten pippeli on aina puhdas kun otan sen suuhun :) Suuseksi on ihanaa...

Vierailija
10/47 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suuseksi ei ole koskaan ollut vastenmielistä, mutta hankalaa se on ollut ja siksi ikävää. Miehelläni on keskimääräistä isompi penis ja sen kanssa on joutunut harjoittelemaan asiaa useammin kuin kerran, ettei se ole jopa kivuliasta.

Paras tapa on ollut se, että pyysin miestäni ohjaamaan mistä hän pitää ja muokkasin sitä niin, että se onnistuu.

Meillä mies väittää ettei se ole hänelle tärkeää ja hyvin harvoin yleensä antaa minun viedä loppuun asti, mutta olin silti kauhean tyytyväinen kun siinä eka kerran onnistuin. Ja sama syy minulla tuohon on ollut. Ihan kaikki mistä mieheni nauttii saa minutkin nauttimaan.

Vierailija
11/47 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ollenkaan niin voimakkaan makuista tavaraa kuin kuvittelin. Ah. Oli ihanaa nuolla ja imeä kunnolla. Housut kastuu vieläkin.

Sain minäkin jotain tänään mutta pidän omana tietona.

Vierailija
12/47 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan suuseksin antamista miehelleni ja hän minulle. Saan siitä joka kerta aivan mahtavan orgasmin. Joskus meinaa jopa taju lähteä. Jo ihan ekasta suihinottokerrasta olen vienyt loppuun asti ja niellyt kaiken, mun mielestä se kuuluu asiaan ja kiihotun jo pelkästä ajatuksesta aivan valtavasti. Housut on aina märkänä kun otan suihin :) Aivan ihanaa puuhaa. Kaiken kruunaa sen näkeminen miten mieheni nauttii. Joskus haluan spermat myös rinnoille mutta mielummin suuhun, sotkeekin vähemmän :) Mieheni hajut eivät ole pahoja ja spermakin on tosi miedon makuista. Maistuu miedosti makealta. Puhtaus on tietysti tärkeää. En ikinä päästäisi miestäni nuolemaan ellen olisi käynyt pesulla. Myös mieheni huolehtii hygieniastaan joten pippeli on aina puhdas kun otan sen suuhun :) Suuseksi on ihanaa...

Juuri noin ,ilman ennakkoluuloja ym höpinöitä.Sen lastin ravinto arvo on aika iso sillä köyhempikin ruokkisi lapsensa.Niin se sit taas menee toiseen gategoriaan.

Vierailija
13/47 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain minäkin jotain tänään mutta pidän omana tietona.

Taisit saada kylmää vettä niskaas, sen verran katkeralta kuulostat ;) Ota vähän rennommin ni ei tunnu elämä niin hirveeltä :) Hauskaa kesänjatkoa...

Vierailija
14/47 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, kun olet päässyt seksin saralla eteenpäin. Estottomuus suhteessa antaa antaa uusia näkökulmia asiaan. Tuli mieleen antaa uusi vinkki, millä voit yllättää kaverisi. Suihinotto on kyllä mukavaa, muttei se aina itse asiaa voita. Kokeilepa imuttaa välillä toista tai molempia kiveksiä. Voin vakuuttaa, että kaverisi pääsee ihan toiselle tasolle. M

PS: kerro miten kävi !

Vierailija
15/47 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin onnittelut!

joo sen verran tuli muistoja kyseisestä asiasta et pakko oli itsekkin alkaa runoilee, tapahtuma ulottuu melkein 30 vuoden päähän ja ekaan suihinottoon.

sinäänsä neitsyt en enää ollut oli harrastanut muutaman pojan kanssa niin sanottua puskahässintää eli olin jotain 15-16 kun maisteltiin kaverin kanssa olutta ja siinä illan aikana tietty molemmat kävi pissalla ja salaa kurkittiin puolin tai toisin.kunnes humala iski ja estot hävis ja kysyin kaverilta voisko näyttää munaa seisokissa ja tietty yhdellä ehdolla jos minä riisun kalsarit nilkkaan ja tietty tein sen ja kaverini kyyristyi katsomaan lähempää pilluani ja minä odotin vuoroa päästä koskemaan/katsomaan ja paikat oli esitelty kun kaveri kysyi tekiskö mieli.....joo pikkasen empien.kaveri kaivoi lompsasta kortsun ja siitä joka viikonloppuinen seksielämä alkoi ja pojat vaihtui!

mut ensimmäinen suihinotto kerta oli jotain 19v ja nykyisen mieheni kanssa aivan uskomaton kokemus joka jäi mieleen ja kaksi asiaa iso muna ja paljon spermaa joka valui niin etten kerennyt kaikkea nielemään ja tietty anoppilan takamakkarista josta joutui kulkenmaan olohuoneen läpi vessaan, ainut paita ja täynnä roiskeita.niin tosiaan panemaan ei pystynyt kun hetekka antoi ääntä ja minäkin voihkin aikalailla joten suuseksi jäi vaihtoehdoksi ja mieleen painuvaksi kokemukseksi!

Vierailija
16/47 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin onnittelut!

joo sen verran tuli muistoja kyseisestä asiasta et pakko oli itsekkin alkaa runoilee, tapahtuma ulottuu melkein 30 vuoden päähän ja ekaan suihinottoon.

--

Vierailija
17/47 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, kun olet päässyt seksin saralla eteenpäin. Estottomuus suhteessa antaa antaa uusia näkökulmia asiaan. Tuli mieleen antaa uusi vinkki, millä voit yllättää kaverisi. Suihinotto on kyllä mukavaa, muttei se aina itse asiaa voita. Kokeilepa imuttaa välillä toista tai molempia kiveksiä. Voin vakuuttaa, että kaverisi pääsee ihan toiselle tasolle. M

PS: kerro miten kävi !

minun mieheni ei tuosta pidä. sanoo, että hyvin hellästi saa kielellä koskettaa, mutta muu sattuu.

Vierailija
18/47 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina, näitä lisää.

Vierailija
19/47 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla se on hyvää, osalla neutraalia, osalla oksettavan pahaa. On kummallista, miten miehet vähättelevät esim. omaa, pahanmakuista spermaansa sanomalla "no ei sitä tarvitse kurlata", mutta niellä pitäisi. Onneksi oma mieheni tietää, miltä omansa maistuu ja hyväksyy sen, etten tahdo kys. tavaraa niellä. Pari kertaa yritin ja meinasin oksentaa.

Vierailija
20/47 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin vaan on, että jos imet niin nielet. Nainen jos jättää nielemättä niin se on aika loukkaus.