Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää. Kävin eilen uudehkon työpaikkani illanistujaisissa.

Vierailija
16.05.2010 |

Kyseessä oli ihan firman viralliset kevätistujaiset. Siis ihanko on tavallista, että 30-50v ihmiset kiroilevat niin paljon että joka toinen sana on v...u tai p......e tai s.....a? Tämän lisäksi joka toinen joi niin paljon boolia ja muita virvokkeita että olivat aika horjuvassa kunnossa. Lisäksi sain todistaa pienimutoista tappelua ja tökeröitä iskuyrityksiä.

En oikein tiedä mitä etukäteen kuvittelin mutta joka tapauksessa jotain vähän aikuisempaa ja sivistyneempää.

Kyseessä on logistiikka-alan yritys ja iltaa viettämässä oli monen eri alan ihmisiä, siis toimiston väkeä, varaston puolelta jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös eri sukupuolta olevian työkavereiden pussailu ja sylissä istuminen. Kauheeta örvellystä. Mä olen niin tosikko, että lähden yleensä jo aikaisessa vaiheessa kotiin tai sitten jätän juhlat kokonaan väliin.

Vierailija
2/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

logistiikka-alan yritys, että siellä on paljon just ns. varastomiehiä, trukkikuskeja ja muita fyysisen työn tekijöitä? Sanoisin, että aika normaalia on. Eri "piireissä" käyttäydytään eri tavalla, itse olen rakennusalalla ja jotenkin tuo käytös tuntuu jopa kotoisalta, kun siihen on tottunut. Etukäteen porukka aina jo pohtii kuka sammuu ekana ja muuta vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti tuppaa menemään loppuillasta niin että aina on joku sammunut tai loukkaantunut, jotkut on tapelleet ja jotkut suudelleet! Ainakin duunarialoilla näin :)

Vierailija
4/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas on kokemusta niin valtion kuin kunnan kuin yksityisenkin puolen pippaloista ja voin sanoa, että aika samankaltaista menoa on muuallakin.

Firman kesäjuhlat ja bileet on ruotsinlaivailmiö, toisille se on kehoitus laittaa aivot naulaan ja sitä rataa...

Vierailija
5/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on duunari, kuka toimihenkilö niin samanlaista.

t. 8

Vierailija
6/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on töissä. Kaikki örveltää kännissä, mutta ylenpalttista kiroilua kuulee vain duunariporukassa. Se on noloa. Itse olen rento ja osaan juodakin kunnolla, mutta silti koen myötähäpeää jopa humalassa, jos jonkun kielenkäyttö on yhtä vittua. Oikeasti siinä tulee nolo olo vain toisen puolesta.

Vierailija
7/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siellä ei kirjoilla, mutta muuten meno aika huisia.

Vierailija
8/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mä en enää käy firman juhlissa (joulu, kesä tms juhla). Meillä tosi iso firma ja aina se sama kaava. Ensin jaetaan drinkkiliput (ilmeisesti suomalainen ei osaa juhlia ja keskustella selvin päin) ja juodaan ne kaikki eli vedetään kunnon nousujohteiset lärvit.

Sitten jos kyetään, haetaan baarista omaan piikkiin. Sitten ehkä syödään jotain seisovan pöydän törkyä, mennään baariin jatkoille ja örvelletääb keskustan jäkakäytävillä.

Mikä tässä on hauskaa?

En ole vielä keksinyt mikä. Siksi en enää osallistu firman vapaa-ajalle järjestämään toimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän