Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsetko lastenhoitajaa Seinäjoelle/Vaasaan? :)

15.05.2010 |

Heippa!

Olen raitis ja sosiaalinen Seinäjokelainen tyttö,täytän kuluvana vuonna 17 ja suoritan kaksoistutkintoa sosiaali- ja terveysalalla. Valmistun siis kahden vuoden päästä lähihoitajaksi ja kirjoitan ylioppilaaksi samaan aikaan. Olen juuri lopettanut työskentelyn kuuden viikon jaksolla päiväkodissa 0-3-vuotiaiden ryhmässä. Kokemusta on siis vaippojen vaihdosta, lasten nukuttamisesta ja sotkuisesta syömisestä! ;) Olen iloinen ja reipas nuori, joka kyllä jaksaa leikkiä, askarrella ja ulkoilla lapsesi kanssa! Osaan tarvittaessa asettaa rajat ja olla tiukka lasten kanssa, mutta olen myös lämmin turva ja syli lapselle. Lisäksi minulta sujuu suomen lisäksi niin englanti, espanja kuin ruotsikin. Myös vammaisen lapsen hoito sujuu! :)

Ikäisekseni minulla on paljon työkokemusta lastenhoitotyöstä.

Olen edelliskesänä työskennellyt lastenhoitajana perheessä,

ollut vapaaehtoisena ohjaajana seurakunnan lastenleireillä ja tietenkin myös sukulaisten sekä ystävien lapsien hoidosta on kokemusta karttunut.

Koulun TET- ja työssäoppimisjaksoilla olen saanut kokemusta hoitajan toimesta päiväkodissa.

Olen myös käynyt MLL:n lastenhoitokurssin ja toimin sen kautta hoitajana perheissä.

Lisäksi toimin ohjaajana alle kouluikäisten jumpparyhmässä, joka kokoontuu kerran viikossa.

Kaiken ikäisten lasten hoito siis sujuu ja lisäksi olen valmis pieniin kotitöihin eikä ruoanlaittokaan ole ongelma! Olen myös suorittanu Ensiapukurssit 1 ja 2.

Pystyisin siis työskentelemään 5.6-5.8-10 välisen ajan Seinäjoen alueella tai Vaasassa/Mustasaaressa. Kesätyö myös muualla Suomessa onnistuu, jos sinulla on tarjota asumismahdollisuus.

Jos kiinnostaa ja haluaisit jutella lisää ota yhteys sähköpostilla: erika.koivumaki@sedu.fi niin laitan puh.numeroa tulemaan.

Keväisin terveisin

- Erika

ps. Olen käytettävissä mahdollisuuksien mukaan iltaisin/öisin/viikonloppuisin ympäri vuoden, joten ota rohkeasti yhteyttä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla