Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen paita ja rintsikoiden läpinäkyminen

Vierailija
15.05.2010 |

Voiko valkoista paitaa pitää julkiselle paikalla koska rintsikat näkyvät alta?! Minulla olisi tosi nätti paita mutta ujostuttaa pistää päälle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko valkoista paitaa pitää julkiselle paikalla koska rintsikat näkyvät alta?! Minulla olisi tosi nätti paita mutta ujostuttaa pistää päälle.

Laita vaan päälle, on söpö näky.

Vierailija
22/25 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nudeväriset tai vaaleanpunaiset liivit. Suuntaa siis kauppaan valkoinen paita päällä ja sovittele neutraalin värisiä rintaliivejä siihen alle. Joku tietty syvä punainenkaan ei näy valkoisen läpi, en tiedä miksi.

Tietysti kannattaa vetää joku takki tai päällyspaita niskaan, että pärjää pukukopin ulkopuolella nolostelematta.

Mutta kannattaa tosiaan hankkia ainakin yhdet huomaamattomat liivit, jos haluat koskaan pukea valkoista.

Niin, tai sitten aluspaita siihen väliin, mutta saattaapi tulla kuuma tai näyttää tympeältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on ihan ok. Vaatteitaan nekin vaan on...

Et tarvii mitään ihmeempiä... Mä valitsen rintsikat vähän vaatesävyn mukaan.

Vierailija
24/25 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että liivit näkyy joistain vaatteista läpi. Mutta eihän sille voi mitään. Jos on pidettävä rintaliivejä, niin sitten on! Olisihan se kiva jos voisi olla ilman, mutta elämä on heittänyt tämän näin. Jos jotain häiritsee, että minulla on kokokupilliset liivit kolmella hakasella selässä, niin voi voi... tärkeintä on kuitenkin mukavuus ja terveys

Vierailija
25/25 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikkamyyjät mainostaa mulle aina, että punaiset liivit ei erotu valkean alta. En oo itse testannut kun mulla ei ole yhtäkään valkeaa paitaa.