Voi HÖH että meillä on sitten tylsää. Ukollekin just sanoin
että meidän illat menee nykyään lähes poikkeuksetta näin: minä tietokoneella, mies pelaa x-boxilla.
Minä kyllä yritän keksiä jotain kivaa tekemistä meille kahdelle tai nytkin ehdotin, että mitä jos vaan istuttais sohvalla ja selattais kanavia, ja vaikka JUTELTAIS vaihteeks jotain. No ei saanut kannatusta, mies mielummin pelaa. Itse mies ei ehdota mitään.
Elokuviin menoa ja syömässä käymistä olen ehdottanut miehelle myös, ja joo.. sinne se onkin harvakseltaan lähtenyt, mutta niin, että pitää ottaa joku hänen kaveripariskuntansa mukaan. Kivaahan meillä on silloinkin ollut kyllä, mutta väistämättähän ilta menee sitten niin, että miehet keskustelee keskenään tiiviisti omia juttujaan ja minä ja se toinen naispuolinen keskustelemme sitten omiamme.
Ei oikein mitään "parisuhteen hoitamista".
Kai tää on ihan yleinen ongelma parisuhteissa, mutta itseä tympii tällainen suhde. Eroamassa en ole enkä aiokaan, mutta olisi se kivaa kun suhde olisi mukava, eikä tällainen tylsä ja "yhteyksetön".
Kommentit (8)
Ukkoa vaan ei kiinnosta, se pelaa ja huutaa "hiljaa että voin keskittyä!" kun sanon jotain sen pelaamisen aikana. Ja se pelaa miltei kaiken vapaa-aikansa.
ap
kokemusta siitäkin löytyy... tuloksena ukko heivas mut äkäisenä lattialle "pois eestä, pilasit pelin perkele!"
ap
ja ihan suoraan sanoisin miten asiat on.
Aikuinen mies pelaa kaikki illat jotain pelikonsolia, voi hyvänenaika!
Ajattelin tässä yhtenä päivänä, että ihan hirveen tylsää tää elämä päivästä toiseen, kun illat mieheni pelaa netissä "sotatantereella" ja minä yritän keksiä tekemistä sitten itselleni. Yleensä roikun netissä, jonkun verran teen myös käsitöitä. Mutta haluaisin kauheesti liikkua luonnossa, vaikka metsässä ja käydä lenkillä mieheni kanssa, mutta hän ei lähde mihinkään. Ja yksin en suoraan sanottuna uskalla lähteä metsään, koska olen vasta pari vuotta asunut täällä ja en tunne tätä paikkakuntaa ja seutuja niin hyvin, että voisin lähteä samoilemaan. Ihmettelen suuresti, miten ne voivat illasta toiseen pelata jotain lapsellista peliä jatkuvasti, ettei mitään muuta voi tehdä...? Huoh.
Kreikan tilanteesta, kauniista säästä?