Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko mielessäsi, että monet äitien "itse diagnosoimista"

Vierailija
14.05.2010 |

vauvan allergioista ovat hysteerista vauvan tarkkailua ja epävarmuutta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni myöhemmin ongelmia aiheuttanut asia olisi ehkä korjaantunut aikaisemmin.

Vierailija
2/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siiten mua ärsyttää myös nämä

kyllä mullakin oli varmaan lapsena joku asperger kun toimin niin ja niin

tai

kyllä meidänkin pojalla oli ADHD kun se oli niin vilkas ja vaikea kasvattaa, vaikka kyseinen lapsi on läpäissyt koulun ihan ok keskiarvolla ja jatkanut ammattikouluun ja valmistunut ammattiin ja on edelleen vakinaisessa työssä.

Terv äiti jonka lapsella on diagnosoitu edelliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisuvussa nainen, jolle huomautettu sairaalaa myöten asiasta kun tosiaan on sitä mieltä että lapsi on allerginen kaikelle. Lapsi on nyt 4 vuotias eikä syö juurikaan mitään. Lapsella oli ripuli ja sanoin että ostaa sitä ripulijuomaa..hän ei voinut, koska siinä oli vadelmanmakua josta lapselle nousee kuume???

Allergiaa ei olla todettu missään, vaikka on tehty lukuisia tutkimuksia. Muutenkin äiti suojelee sairaalloisesti lastaam kaikelta, hyvä ettei pidä hihnassa.

Vierailija
4/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siiten mua ärsyttää myös nämä

kyllä mullakin oli varmaan lapsena joku asperger kun toimin niin ja niin

tai

kyllä meidänkin pojalla oli ADHD kun se oli niin vilkas ja vaikea kasvattaa, vaikka kyseinen lapsi on läpäissyt koulun ihan ok keskiarvolla ja jatkanut ammattikouluun ja valmistunut ammattiin ja on edelleen vakinaisessa työssä.

Terv äiti jonka lapsella on diagnosoitu edelliset.

Mun miehellä nimittäin on diagnosoitu adhd. Silti hänkin on läpäissyt peruskoulun yli kahdeksasenkeskiarvolla, opiskellut ensin ammattitutkinnon ja sitten vielä opistoasteen jatkotutkinnon ja on ihan vaikuisessa työttä - jopa niin että vaikka on suhdanneherkällä alalla niin tämä lamakaan ei ole aiheuttanut edes lomautusta. Lukio jäi kyllä kesken, mut muuten siis pärjännyt ihan hyvin. Mies diagnosoitiin sen jälkeen kun lapsellamme diagnosoitiin asperger, osana jotain perinnöllisyystutkimusta, muuten mies ei olisi mennyt tutkittavaksi ollenkaan. Joten kyllä sunkin lapset voi vielä selvitä!

Vierailija
5/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimusten mukaan 5-8% lapsista on oikeasta allergisia, 30% vanhemmat ovat varmoja allergiasta

Ja nää uudet järkevät allergiaohjeet eivät mene kaaliin kun sitten Nico-Yamppa jää huomiotta :)

Vierailija
6/6 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva voi paremmin jollain tietyllä ruokavaliolla, on aivan sama onko se allergiaa, yliherkkyyttä vai sattumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme