Minkälainen mekko sopii plösölle?
Pitäisi löytää jotain vaatetta juhliin...vaikeaa.
Kommentit (17)
EN PITÄIS MEKKOO vaikka olisin laiha...
Joku on on lihava lantio-reisi alueelta, joku mahasta.
Entä mitkä ovat parhaat puolet kropassasi? Onko hyvät rinnat ja sorjat nilkat, mutta paksut käsivarret ja pömppö maha jne.
Kerro enemmän ruumiinrakenteestasi niin neuvon! :)
en nyt ihan ensimmäiseksi mekkoa suosittelisi päärynälihavallekaan. mieluummin kaksiosainen asu.
Olen pitkä, suuririntainen ja nykyisin valitettavasti rinnan alus eli vatsaosuus on myös valtava. Käsivarret ihan ok.
Takapuoli ok, reidet ok, mut sääret paksut kuin parrut ja nilkat myös. Lisäksi suonikohjut ja tummia suonia pinnalla kaikkialla polvesta alaspäin.
Eli mitä juhliin? Vai jäänkö suosista kotiin? :(
tai pistä kunnon teltta edes päälle. inhottavaa kattella ku possut vaeltaa pitkin niittyä ja parrut heiluu. toki eihän se sua estä niin kuin ei ennenkään, kunhan pari pulloa ensin huikkaat.
En juo lainkaan. Enkä käy latotansseissakaan, kuten näemmä sinä.
Kiitos kuitenkin myötätunnostasi ;))
ja ne kyllä kertoo, mikä sopii ja mikä ei.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-488236/Trinny-Susannah-reveal…
Missä luodaan katsaus erilaisiin vartalotyyppeihin ja niille sopiviin vaatteisiin. Se oli aika hyvä ja olen itse varmaan ikusiesti kiitollinen vinkkaajalle. Vaikka sä olisit miten plösö, tuolta löytyy myös sun muotosi ja lähtökohta sille, millaista vaatetta sun pitäisi etsiä.
tai pistä kunnon teltta edes päälle. inhottavaa kattella ku possut vaeltaa pitkin niittyä ja parrut heiluu. toki eihän se sua estä niin kuin ei ennenkään, kunhan pari pulloa ensin huikkaat.
voisi hiukan ajatella ennenkuin vastaa. Todella lapsellista käytöstä sinulta. Hyi, häpeäisit!
T.Hoikka kolmekymppinen
on juhlava, ja oikein valittu puku tiputtaa 10 kg pois hetkessä.
Ne pitävät sinut ryhdissä ja höllyvät muhkurat sileinä ja paikoillaan. Osta siis laadukas koko torsoa tukeva liiviviritys ja mene se päällä sitten ostoksille. Näin halvemmatkin vaatteet istuvat paremmin ja näyttävät kauniimmalta.
Siellä on suht nättejä vaatteita isoille naisille
Itse olen todennut suht hyvin istuvat v-aukkoiset mallit pukevimmiksi. Olen x-mallin lieveästi plösö (BMI 27)
Pieni, lyhyt, hoikka, paitsi mahaa löytyy, pömppö on kamala, näyttää kun oisin raskaana =(
(156cm/51kg)
Voinko edes kuvitella laittavani mekkoa?
Pieni, lyhyt, hoikka, paitsi mahaa löytyy, pömppö on kamala, näyttää kun oisin raskaana =( (156cm/51kg) Voinko edes kuvitella laittavani mekkoa?
mutta itse olen pitkä ja mahassa ja pepussa ja reisissä ylimääräistä raskauksien jälkeen... Niin Tazziasta olen löytänyt hyvin istuvia mekkoja, a-linjaiset ovat olleet parhaita.