Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa kun ystäväpiirissä nyt kaikilla pikkulapsia tai vauvoja!!

Vierailija
13.05.2010 |

Ja varsinkin se, ettei niistä voi olla mukamas ikinä erossa edes tuntia-paria. (ja kyse siis lapsista, joiden imetysajat ohi kuitenkin jo aikapäivää sitten)

Kaikki kavereiden tapaamiset menevät niin, että ollaan joko isolla kaveriporukalla jonkun luona, tai sitten yksittäin vieraillaan jollakulla (tai puistoissa) mutta aina ja iänkaikkisesti on ne lapset mukana!!

On mulla itsellänikin pienet lapset, mutta olen monesti ehdottanut että mitä jos joskus mentäisiin vaikkapa porukalla ulos syömään ILMAN LAPSIA tai leffaan, tai kahvilaan, siis niin että kerrankin kaikki voitaisiin istua ihan rauhassa ja jutella normaalilla äänellä, ilman että jonkun lapsi aina rääkyy, kiukuttelee, heittelee pöydästä tarjottavia toisia päin, tai muuten vaan kiljuu ja mölisee niin ettei kukaan kuule mitään, tai sitten pitäisi puhua vain niistä lapsista tai ihastella vähän väliä jonkun "söpöjä ilmeitä" tms.

Argh.

Kadehdin miehiä. Miltei poikkeuksetta lastensaannin jälkeen miehet edelleen tapailevat kavereitaan ilman kakaroitaan, tai jos pariskuntina kyläillään, niin miehet häviävät keskenään autalliin/alakertaan/tms. ja kappas, äidit seurustelevat keskenään LASTEN ollessa heidän kanssaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan kaveripiiristäkin.

Minun kavereissa riittää kyllä äitejä joiden kanssa nähdään ilman lapsia ihan säännöllisesti, eikä se ole meille mikään ongelma, vaan asia jota tarvitsemme.

Toki joukkoon mahtuu myös äitejä, jotka on koko ajan lasten kanssa, mutta se suotakoon heille.

Mutta ne tapaamiset, mitkä on erikseen ilman lapsia sovittu pidettäväksi, niin ne jää sitten heiltä väliin.

Vierailija
2/2 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt kyllä omia kavereitakin paljon ilman lapsia. Nyt nuorin lapseni on 10 kk ja vielä jokin aika sitten en voinut olla kovin pitkiä pätkiä poissa vauvan luota (täysimetin lääkärin määräyksestä puolivuotiaaksi asti), mutta nyt kun voin tavata ystäviä ilman lapsia, haluan myös tehdä niin. Minulla on mies, joka voi olla lasten kanssa sen aikaa kotona. Ja jos haluan mennä miehen kanssa ilman lapsia, saan kyllä siskoni hoitamaan lapsia. Meillä ei ole mummoloita lähellä, joten olen solminut siskoni kanssa yya-sopimuksen näissä lastenhoitoasioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi