Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykypäivän nuoret ei paskaa välitä isovanhemmista

Vierailija
13.05.2010 |

Kyllä omia vanhempia aina ruikutetaan avuksi lastenhoitoon, mutta harva nainen menee siivoamaan miehensä isoäidin kotia tai auttamaan kylvetyksissä. Silloin väitetään, että ei ehditä, on ne omatkin lapset jne.

Todella harva nuori perhe välittää omista isovanhemmistaan lainkaan, vaikka nämä miten olisivat aikanaan olleet hoitovastuussa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi on 18v täyttänyt ja tulee toimeen omillaan :-). Miksi siis kitistä lastenhoitoapua?

Vierailija
2/5 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin ollut kohtalona käydä auttamassa jopa niitä etäisempiäkin tätejä, joilla ei ole ketään lähisukulaista. Kun ei ole lapsia, niin mitäpä mulla olisi muutakaan tekoa. Ja varsinkin kun olin työttömänä, oli aikaa tulla avuksi. Moni kiitti kauniisti ja arvosti apua, yhtä moni haukkui ja rätkätti kaikki käynnit vieressä juuri tuota samaa laulua kuin ap:kin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan kummallakaan.

Vierailija
4/5 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vähän riippuu miten itseä on kohdeltu, eikös?

Itse olen kyllä käynyt kaupassa ja hoitanut eläimiä ja syöttänyt ja kävelyttänyt läheisiä vanhuksia. Moneen otteeseen.

Vierailija
5/5 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan kummallakaan.

Teidän isovanhemmat eivät ole elossa niin kenenkään muunkaan isovanhemmat eivät näin ollen voi olla elossa... Huh huh...