Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vauvan saa lopettamaan puremisen imettäessä?

Vierailija
13.05.2010 |

Meidän poika on pian 4kk ja nyt hälle on tullut joku ihme vaihe ja tissiä on pakko purra syödessä. tämän takia nännit on rikki vähän ja imetys sattuu, mutta koska poikamme on moniallergikko ja olen imetysdieetillä kun mikään erityiskorvike ei sovi niin en voi olla imettämättäkään.

Onko täällä muilla vauva purrut, miten olette saaneet loppumaan? Minä olen tehnyt niin, että kun puree, niin imetys loppuu siihen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lailla loppui pureminen alkuunsa kahden lapsen kanssa.

Vierailija
2/6 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja nipistin poskesta kunnes puruote irtosi, kahteen kertaan jäi kokeilu.

Samoin kun nuorimmainen yritti purra muuten vaan.

Kai olen ansainnut vankilatuomion, lapsi ei voi huostaanottaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iKiljaisen että "AI" ja nykäisen tissin suusta.]

[/quote]

Eikö se satu, jos kesken purennan kiskoo nännin lapsen suusta? Mun pitäisi kanssa keksiä joku konsti, vauva on 5pvän ikäinen ja puree ikenillään joka kerta ja kipeää tekee :/

Vierailija
4/6 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työntää sormea niin että venyttää vauvan suuta auki jolloin imu häviää. Meillä lapset ovat saaneet hampaita aika myöhään mutta puremista on ollut vaan n. viikon ajan kun olen aina lopettanut imettämisen siihen. Yleensä tilanne on ollut meillä ainakin kahdella lapsella sellainen että joko ei ole nälkä ollenkaan(puree heti kättelyssä)tai sitten on jo syönyt ja jää lutkuttelemaan tissiä jolloin tulee mieleen että mitäs jos vähän haukkais...Eli lapsella ei just ole syöntihaluja niin silloin ovat purreet. Kannattaa olla tarkkana sikäli kun voi ettei jatkuvasti joudu purruksi ja tosiaan meillä on pureminen mennyt ohi. Nyt on 3. vauva ja saa just hampaita, odottelen tota samaa vaihetta meille...

Vierailija
5/6 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puri välillä tissiin kiinni niin, että verivanat vaan valui... :-/ Ja äidillä kyyneleet. Kiljaisin (primitiivireaktio niin viiltävään kipuun) ja otin vauvaa nenästä kiinni. Kyllä päästi tissistä irti!

Puremisvaihetta ei onneksi kestänyt kauaa, ehkä viikon...? (tai sitten aika kultaa muistot ;)) Taisin käyttää rintakumiakin jossain vaiheessa "suojana".

Tsemppiä ja jaksamista!

Vierailija
6/6 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan suussa, siinä sivussa missä ei ole hampaita. näin voit estää puremisen.