Lue keskustelun säännöt.
Junttiuden huippu?!?
13.05.2010 |
Ylioppilasjuhlien onnittelumaljassa siideriä?
Vai huomaako kukaan edes?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on alkoholia nuoren ihmisen juhlissa, minne tulee lapsia ja sukulaisia. Parempi säästää ne boolit sinne iltaan.
on alkoholia nuoren ihmisen juhlissa, minne tulee lapsia ja sukulaisia. Parempi säästää ne boolit sinne iltaan.
Pieni lasi kuoharia tervetuliaismaljana on todellakin eri asia kuin sukulaisille ja lapsille sopimattomat boolikekkerit.
Mutta miksi et laittaisi esim. Spritea, metsämansikkalikööriä ja viiniä?