Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junttiuden huippu?!?

Vierailija
13.05.2010 |

Ylioppilasjuhlien onnittelumaljassa siideriä?



Vai huomaako kukaan edes?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi et laittaisi esim. Spritea, metsämansikkalikööriä ja viiniä?

Vierailija
2/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää oli, ja näyttävän näköistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkoholia nuoren ihmisen juhlissa, minne tulee lapsia ja sukulaisia. Parempi säästää ne boolit sinne iltaan.

Vierailija
4/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkoholia nuoren ihmisen juhlissa, minne tulee lapsia ja sukulaisia. Parempi säästää ne boolit sinne iltaan.

Pieni lasi kuoharia tervetuliaismaljana on todellakin eri asia kuin sukulaisille ja lapsille sopimattomat boolikekkerit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan