Treffit netin kautta, onko epätoivoista?
Nyt näyttäisi siltä, että tuo on ainoa tapa, millä tavalla seuraa voisi löytää.
Oma elämä sen verran kiireistä tällä hetkellä kolmen pienen lapsen ja opiskelujen/töiden suhteen, että aika ei yksinkertaisesti riitä baareissa notkumiseen.
Millaisia kokemuksia muilla löytyy, onko kaduttanut/voitko suositella?
Kommentit (12)
kaikki urpot. Tuossa vieressä mun nettimies väsäilee just jonkun esineen kanssa jotain. Ihana mies.
Ihan vahingossa satuin vilkaisemaan sitä ja päätin vastata. Naimisissa ollaan ja lapsiakin on.. =)
sitten, että sulla on jo kolme muksua.
Netistä voi juurikin tuossa elämäntilanteessa löytää oivan puolison. Siellä ne ihan tavalliset tyypit on. Baareissa kun harvemmin tapaa hyviä tyyppejä.
Ihan vahingossa satuin vilkaisemaan sitä ja päätin vastata. Naimisissa ollaan ja lapsiakin on.. =)Mutta osoitit luuloni vääräksi, annoit uskoa siihen, että ehkä se mukava mies voi tulla vastaan odottamattomastakin paikasta.
ap
minä olen aina luullut, että noilta chattisivuilta ei vakavaa seurustelukumppania löydy ;)
Itse pistin ISKURI.FI oman ilmoituksen ei maksa mitään vastaukset tulee sähköpostilla tai kännykkään tekstiviestinä KÄY katsomassa ohjeet on helpot. Noi maksulliset on rahastus sivuja, ITSE oon iso isä ja saissin sieltä seuraa enemmänkin mutta en pysty (JAKSA) pari hyvää on katson kun jatkot menee. jonkun kerran tavattu. T iso isä
Netistä voi juurikin tuossa elämäntilanteessa löytää oivan puolison. Siellä ne ihan tavalliset tyypit on. Baareissa kun harvemmin tapaa hyviä tyyppejä.
Laitoin kyllä ilmoitukseen ihan rehellisesti. Ihan myös sitä varten, että en ole (enää) sellaista biletyyppiä, mitä lapsettomat miehet/lapsista ei-pitävät miehet ovat hakemassa.
Olen kuitenkin kuullut ihan yhtä monta menestystarinaa kuin epäonnistumistakin, aivan kuten livekohtaamisissakin, että en näe nettitreffeissä mitään epätoivoista, noloa tms. Se on vain yksi, suht uusi tapa tutustua.
Asia ei ole mulle ajankohtainen, mutta jos olisi, rohkaisisin mieleni ja menisin nettiin. Mielummin sinne kuin baariin. Onnea matkaan, ap! :)
JOO ei varmaan paareissa oo koti isää helppo löytää.ja toi ISKURI.fi on hyvä siellä on monta katekoriaa. tosi /seikkailu ja seksi ym eikä maksa.
sitä ennen oli lehti ilmoitukset joilla haettiin seuraa TOI tv catti on rahastusta hörhöille. ter mies ei vapaa ny, toi iskuri.fi on hyvä.
kymmenisen vuotta sitten, lapsia kolme ja onnellisisa olemme olleet koko tämän ajan, suosittelen kokeilemaan :)