Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomaatteko töissä, jos joku pitää pari päivää peräkkäin samoja vaatteita?

Vierailija
13.05.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli - ironista kyllä - jos pukeutuu harmaasti ja huomaamattomasti, en kiinnitä tyyppiin mitään huomiota. Jos taas on tyylikäs, huomaan asun/t varmasti, ja siksi myös muistaisin nähneeni sen jo edellisenä päivänä.

Itse en pese vaatteita joka käytön jälkeen (tuuletan ja suihkutan vedellä sileäksi) - mutten myöskään KOSKAAN pitäisi samaa asua kahta päivää peräkkäin!

t. markkinointijohtaja

Vierailija
2/21 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän samoja päällysvaatteita pari, joskus kolmekin päivää.

Alushousut vaihdan päivittäin. :D

Mutta nuo päällysvaattet vähän eri juttu. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät ole oikeasti likaantuneet.

Vaatteiden turha pesu kuluttaa sekä luontoa, että vaatetta itseään.

Vierailija
4/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehista en huomaa, mutta naisista joo. Mutta eipä kukaan pidä samoja vaatteita kahtena päivänä. Perusjuttu!

Vierailija
5/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on työvaatteet työnantajan puolesta. Jten jokapäivä on samanlaiset vaatteet, vaikka ne vaihtaisikin välissä :)

Vierailija
6/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kiinnittää huomiota tollasiin asioihin, tärkeämpiäkin on.

Vierailija
7/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää samoja vaatteita.

Yleensä kyllä käytän pitkää neuletakkia 'työtakkina', joten ei ne paidat sieltä alta paljoa näy. Ihmettelen kovasti jos joku jaksaa kiinnittää huomiota.

Itse en muiden vaatteisiin hirveästi kiinnitä huomiota elleivät poikkeaa erityisen paljon tavallisesta työpukeutumisesta.

Vierailija
8/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän vaikka viikon samoja jos siltä tuntuu. Kun on ammattitaito näpeissä, ei tarvitse miettiä tuollaisia kotkotuksia.

Vierailija
9/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se nyt sattuu jotain haittamaan, niin so what. Ei ole mun eämänilostani pois!!!

Vierailija
10/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä likaannu.

Vierailija
11/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin pitää monta päivää samoja vaatteita.

Vierailija
13/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai varsinkaan sitä onko paita päivän vai koko viikon putkeen.

Toisaalta en kyllä tajua miksi vaatteita tarttee joka päivä vaihdella, ellei tee työvaatteilla puutarhatöitä jne.

Vierailija
14/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä juttu. Siellä ihmiset ei pidä peräkkäin samaa vaatetta, koska se on muka epäsiistiä. Vaatteet pitäisi heidän mielestään pestä joka käytön jälkeen. Moni varmaan surutta tuhlaakin enrgiaa ja pesee, mutta jotkut vaan pistää kaappin odottamaan toista viikonpäivää.

En olisi uskonut tämän älytömän turhan tavan tännekin jo rantautuneen. Tosin kuulin viime kesänä yhden nuoren kesäduunarin paheksuvan erästä naista, joka kuulemma pitää samaa vaatetta pitkään.

Itse voin pitää samaa vaatetta pari-kolmekin päivää, tarkistan ennen pukemista, ettei haise hielle ja ei ole likainen. Enkä kyllä seuraa, onko muilla samoja vaatteita useita päiviä.

Vierailija
15/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en siis huomaa. En jaksa kiinnostua toisten vaatteidenvaihtotottumuksista. Itse käytän samaa vaatetta niin pitkään kuin se on puhdas.

Vierailija
16/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän samaa neuletta aina vähintään pari päivää peräkkäin, samoja housuja 3-4 päivää. Eiväthän ne päivässä likaannu!

Vierailija
17/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt tajuan, etten huomaakaan.

vastaus sis on: en huomaa.

Vierailija
18/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huomaisin jos jollain olisi erilaiset vaatteet.

Vierailija
19/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin vastata, että ei huomaa moni muukaan ihminen. Raskauden alussa paino nousi sen verran, että mulla oli tasan yhdet sopivat housut, joita saattoi käyttää töissä. Käytin niitä putkeen kuukauden joka päivä eikä kukaan huomannut mitään. (Pesin toki vähintään pari kertaa viikossa.)

Vierailija
20/21 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa