Tytölle nimeksi Milla vai Milma?
Noita on pähkäilty.
Milla Ilona
Milma Anneli
Kumpi parempi?
Kommentit (23)
Milla! Milma on outo. Mieluummin sitten Milja, tai Miila.
Milma, mutta ei Anneli. Minusta Milma on nimenomaan kaunis, tunnen yhden lapsen ja tunsin yhden vanhuksen jolla tuo nimi.
Milla on jo aikansa elänyt, liikaa käytössä meidän ikäisillä. Ei oo ikinä lapselle kivaa jos on täti-nimi.
Ja Milla magia siitä ekana tulee mieleen, eli noita-akka.
Tunnen yhden Milla Ilonan, se on parempi nimi!
Milmasta tulee mieleen malmi. Mutta Milla on tosi kiva nimi.
Milma on sellainen että lapsi tulee aina saamaan tarkentavia kysymyksiä nimestään. Milla on nätti!
ja mielestäni nimi on vähän hassu, tökerö muunnos Millasta.
Anneli ei myöskään ole makuuni. Milla on ihan nätti nimi.
Milma on ihana (samoin Tilma), mutta aiheuttanee varmasti väärinkäsityksiä ja sekoittumista Millaan ja Vilmaan. Ärsyttääkö jatkuva korjaaminen? Milla olisi siinä mielessä helpompi.
Anneli on kuitenkin Ilonaa raikkaampi, joten se ehdottomasti.
Ja tiedoksi sille, jonka mielestä Milma on ärsyttävä väännös Millasta, Milma oli suosituimmillaan 60 vuotta ennen Millaa.
en laittaisi sitä tosiaans ekoittuu Vilmaan tai Millaan.Liian samanlaisia.Tehän sen päätätte kummasta pidätte enemmän laittakaa se!Ei sitä täällä kannata kysellä,jokaisella on makunsa.
jos se jotain merkitsee niin paljon erikoisempikin kuin tuo jo tusinanimeksi yleistynyt Milla.
Tuota Milmaa tosiaan tapaa noilla yli 75- vuotiailla rouvilla. Toiseksi nimeksi laittaisin Ilonan. Milma Ilona kuulostaa ainakin minun korvaani oikein passelilta!
noista on pakko valita, niin Milla. Milma on kummallinen, suussa muljuva nimi.
, Milma erikoisempi. Anneli ei mun makuun.
siispä ääni ehdottomasti Millalle
nimeksi, niin varaudu siihen, että Minna hän on muiden korvissa aika useasti.
Jos olet ns. todellinen av-mamma, anna ihmeessä lapselle nimeksi Milma.
Ajattelin tuota nimeä just tänään ilman mitään syytä, enkä edes tunne ketään sen nimistä :)
mummu, mummi, mumma, mummo,mamma, milma jne
Milla on vaan ruma nimi, koittakaa keksiä parempi.
Minä olen 12v ja mun luokalla on yks Milla ja se on jotenki ärsyttävä et kannatan Milmaa