Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mikä fb:ssa ärsyttää?

Vierailija
13.05.2010 |

Se että hyväksytään kaveriksi mutta ei päästetä seinää lukemaan. Tulee ihan mieleen kouluaikojen "me ei olla sun kanssa"- jutut

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaajien juttu.

Vierailija
2/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää ylipäätään koko fb touhu, kun joka paikassa siitä hohkataan niinkuin muuta elämää ei olisi lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaajien juttu.

Vierailija
4/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiseksi sen itse tekee. Moni täällä manailtu asia olisi ihan helposti vältettävissä esim. valitsemalla kenet ottaa kaveriksi tai asetuksia muuttamalla. Tai vaikkapa pysymällä sieltä pois.

Jos joku asia ärsyttää, niin miksi ei tee asialle jotain? Miksi ei poista niitä pelejä uutisvirrasta? Tai miksi ei poista sitä kaveria, jonka jutut ärsyttävät tai ainakin rajaa hänen päivityksiään pois uutisista?

Huoh

Vierailija
5/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että PYYDETÄÄN kaveriksi, mutta seinää ei saisi lukea :D No ihan sama, olen sulkenut seinäni niiltä, jotka ovat omansa sulkeneet minulta. Reilu peli.

Vierailija
6/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just suursiivouksen fb:ssa ja poistin listoiltani kaikki "kaverit" joiden kanssa en ole vaihtanut minkäänlaista kommenttia.

Vierailija
7/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että PYYDETÄÄN kaveriksi, ja sitten ei päästetä seinää lukemaan. Mulla on näitäkin.

Se että hyväksytään kaveriksi mutta ei päästetä seinää lukemaan. Tulee ihan mieleen kouluaikojen "me ei olla sun kanssa"- jutut

Vierailija
8/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihana naamakirja muuttelee noita asetuksia välillä ja saan yllättäen tietää, että seinä ei näy jollekin. Ja muuta mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän