Tiedättekö mikä fb:ssa ärsyttää?
Se että hyväksytään kaveriksi mutta ei päästetä seinää lukemaan. Tulee ihan mieleen kouluaikojen "me ei olla sun kanssa"- jutut
Kommentit (8)
ärsyttää ylipäätään koko fb touhu, kun joka paikassa siitä hohkataan niinkuin muuta elämää ei olisi lainkaan.
millaiseksi sen itse tekee. Moni täällä manailtu asia olisi ihan helposti vältettävissä esim. valitsemalla kenet ottaa kaveriksi tai asetuksia muuttamalla. Tai vaikkapa pysymällä sieltä pois.
Jos joku asia ärsyttää, niin miksi ei tee asialle jotain? Miksi ei poista niitä pelejä uutisvirrasta? Tai miksi ei poista sitä kaveria, jonka jutut ärsyttävät tai ainakin rajaa hänen päivityksiään pois uutisista?
Huoh
että PYYDETÄÄN kaveriksi, mutta seinää ei saisi lukea :D No ihan sama, olen sulkenut seinäni niiltä, jotka ovat omansa sulkeneet minulta. Reilu peli.
just suursiivouksen fb:ssa ja poistin listoiltani kaikki "kaverit" joiden kanssa en ole vaihtanut minkäänlaista kommenttia.
Että PYYDETÄÄN kaveriksi, ja sitten ei päästetä seinää lukemaan. Mulla on näitäkin.
Se että hyväksytään kaveriksi mutta ei päästetä seinää lukemaan. Tulee ihan mieleen kouluaikojen "me ei olla sun kanssa"- jutut
että ihana naamakirja muuttelee noita asetuksia välillä ja saan yllättäen tietää, että seinä ei näy jollekin. Ja muuta mukavaa.
koulukiusaajien juttu.