Olen tehnyt miesystävälleni kaikki sosiaalitoimen vaatimat ttt-hakemukset.
Koska se on mulle ihan helppoa, muutamassa minuutissa teen ne. Miesystävälle taasen paperihommat on täyttä utopiaa.
Nyt sille oli myönnetty tekemäni hakemuksen perusteella polkupyörään 200 €. Olisi saanut kunnon pyörän, mutta toi ryyppäsi ne rahat. S.....nan juoppo.
Sanoin, etten tee enää hakemuksia, koska kaikki, mitä saa menee juomiseen. En vaikka kuinka vikisisi. Olkoot sitten tyhmyytttään pelkällä työmarkkinatuella. Täyttäköön itse paperinsa.
Mua ottaa oikeesti päähän.
No, tämä suhde on muutenkin katkolla. Ei olla viikkoon nähty, vaikka asutaan samalla paikkakunnalla.
On se harmi, kun viina vie muutoin hyvän miehen. Ei sille vaan voi mitään.
Kommentit (9)
Olen sanonut, että juominen tappaa suhteemme.
Ei ole enää hellyyttä, läheisyyttä eikä seksiä. Ei mukavaa yhdessäoloa.
Mulla on tosi paha olla.
millään tavalla. Juuri tälläisissä tapauksissa naisista tulee niitä aisankannattajia, jotka luotsaavat miestä eteenpäin, kuin pikkulasta. Odotellaan ja toivotaan, että jos tuo mies tuosta joskus tokenee, ja että tämä on vaan väliaikaista.. Itsensä huijaamista. Ja mikäs siinä miehellä on ollessa, kun toinen tekee asiat puolesta. Tuollainen suhde ei tule olemaan koskaan tasapuolinen.
Miehen olisi pitänyt vain pikkasen laittaa siihen pyörään omista rahoistaan lisää.
Pyöräily on hänen ainoa ja rakas harrastuksensa. Entinen pyörä on 8 v vanha ja korjauskelvoton. En tajua, miksi ihmeessä se ei saanut sitä ostettua, vaan kaikki piti ryypätä. Erityisesti kun tiedän, kuinka paljon hän tykkää pyöräillä. Mä en käsitä.
minä sain aikoináan lapsen pyörään 50e, pyörä siis täytyi ostaa käytettynä.
Mies kun ajaa kunnon pitkiä matkoja, kuntoilun ja mielenterveyden, virkistyksen vuoksi. Hän ajaa päivisin kymmeniä kilometrejä (jos ei ryyppää).
Ei ole varaa harrastaa mitään, mikä maksaa. Hän on Kelan työmarkkinatuella.
kuinka hakemuksen kirjoittaa.
Minä esim. olen tehnyt hakemukset samalta pohjalta, kuin päätöksetkin sossussa tehdään.
Eli kirjannut ensin hakemuksen tarkoituksen/sisällön, sitten hakijan nykytilanne sekä hakemuksen perustelut siihen valmiiksi.
Miehen olisi pitänyt vain pikkasen laittaa siihen pyörään omista rahoistaan lisää.
Pyöräily on hänen ainoa ja rakas harrastuksensa. Entinen pyörä on 8 v vanha ja korjauskelvoton. En tajua, miksi ihmeessä se ei saanut sitä ostettua, vaan kaikki piti ryypätä. Erityisesti kun tiedän, kuinka paljon hän tykkää pyöräillä. Mä en käsitä.
Kato kun juopot ei tartte naista muuhun kuin äidiksi.
saat vain harmia itsellesi. Pistä miehelle ehto, viina tai sinä. jos valitsee viinan, niin tiedät kumpi on tärkeämpää. et halua viinan kanssa kilpailla etkä kestää sitä, mitä viin meihelle ja suhteelle tekee.