Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestäni synnytyssaliin, koska olen läski.

Vierailija
13.05.2010 |

Olin ennen ensimmäistä lasta todella hoikka, ihannemitoissa. Jokaisen raskauden myötä olen lihonnut näköjään pysyvästi 10kg. Ennen lapsia painoin 47kg.

Ensimmäisen raskauden jälkeen 55kg, toisen 68kg, kolmannen 74kg, neljännen 88kg ja nyt viidennen raskauden loppupuolella painoa on jo yli 100kg. Tosin siitä lähtee synnytyssalille toivottavasti entisenlaisesti noin 10kg.

Minua hävettää nykyinen painoni, enkä haluaisi miestäni katsomaan läskiä alastonta vartaloani synnytykseen. Tiedän olevani ihan kohtuuton ja typerä, mutta toivoisin synnyttäväni yksin läskeineni.

Ja toivon, että laihtuisin takaisin entisiin mittoihini tämän vauvan jälkeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpi "asia" on varmaan mielessä! Ja voin sanoa, että supistusten kourissa unohtuu kaikki ulkonäköasiat!! Tokihan saat mennä yksin synnyttämään, itse en kyllä menisi

t: synnyttänyt läski

Vierailija
2/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varot lihomasti lisää. Ota mies mukaan jos hän itse haluaa. Eiköhän jo ole läskisi ennenkin nähnyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen itselläni olleen koko ajan jotain päällä. Se ihme sairaalamekko.

Eikö miehesi oikeasti näe sinua ikinä nakuna tai edes yöpaidassa? Onhan se nyt varmaan tottunut jo ulkonäköösi.

Hyvä vinkki laihduttaa on alkaa syödä, kuten vauva. Siis ei maitoa vaan samantapaisia ruokia kuin vauvan soseet on. Varmasti laihtuu. Kun teet tai ostat vauvalle soseita, niin syö itse samaa ruokaa.

Vierailija
4/4 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti ilman housuja...? Ei sulla sairaalassa kaikki näy. Ja vaikka olisitte pimeässä lapsenne tehneet niin onhan sun mies nähnyt sut vaatteet päälä ja varmasti sua tunnustellut. Että aiköhän muijansa läskien määrän jo jokseenkin tiedä.

Ja ettekö ikinä käy esim saunassa yhtä aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme