Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku julkaisee kaikki perhekuvat Facebookissa?

Vierailija
12.05.2010 |

Mä en enää julkaise lasten kuvia ollenkaan Facebookissa. En sen jälkeen, kun kavereita alkoi olla entisistä luokkakavereista ties mihin..

Olen ihan liikaa nähnyt dokumentteja pölvästeistä, jotka lataavat vauvojen ja pienten lasten kuvia netistä ja kiihottavat itseänsä niillä :(

Jos joku haluaa nähdä lapseni, tulkoot kylään.

Kälyni juuri julkaisi sadannen tuhannennen valokuva-albumin lapsistaan. "Huhtikuu"-albumissa oli 117 kuvaa pelkistä lapsista..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vaan valokuva-albumien asetukset sellaisiksi, ettei niillä tuskin tutuilla ole katseluoikeutta.

FB:ssä on tätä nykyä näitä käteviä ominaisuuksia, kannattaa tutustua.

Vierailija
2/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää julkaise lasten kuvia ollenkaan Facebookissa. En sen jälkeen, kun kavereita alkoi olla entisistä luokkakavereista ties mihin.. Olen ihan liikaa nähnyt dokumentteja pölvästeistä, jotka lataavat vauvojen ja pienten lasten kuvia netistä ja kiihottavat itseänsä niillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Facebookissa, jotta voin jakaa tietoja ITSESTÄNI ja omista tekemisistäni, en lapsista. Läheiset ihmiset tuntevat minut ja tietävät perheestäni ihan tarpeeksi, miksi minun pitäisi jakaa kuvia heillekään?

Yksityiselämä, haloo? Mitä se tarkoittaa ihmisille?

ap

Vierailija
4/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt monia mut ehkä kymmenen. en ole ajtellut sitä noin... monella on kuvia perheestä. luultavasti ylpeydestä ja näyttämisen halusta niitä laittavat

Vierailija
5/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moni ystävistäni ja osa sukulaisistani asuu niin kaukana, ettei näe lapsiani edes joka vuosi. FB on täydellinen paikka perhekuvien julkaisemiseen.

Vierailija
6/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Facebookissa, jotta voin jakaa tietoja ITSESTÄNI ja omista tekemisistäni, en lapsista. Läheiset ihmiset tuntevat minut ja tietävät perheestäni ihan tarpeeksi, miksi minun pitäisi jakaa kuvia heillekään? Yksityiselämä, haloo? Mitä se tarkoittaa ihmisille? ap

Jos yksityielämää kaipaat, miksi sitä jaat netissä.

Vierailija
7/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on tärkeä osa työtäni, meidän "täytyy" olla sosiaalisissa medioissa aktiivisisa, tai meitä ei ole olemassa.

Haemme verkostoitumista, pidämme yllä tiettyä mielikuvaa itsestämme, Facebook ei ole minulle mikään perhealbumi. En julkaise tietoja miehestäni, en lapsistani, ainoastaan itsestäni ja työstäni. Enkä tällöinkään kerro miksi kävin lääkärissä, mitä ruokaa söin, missä kävin ostoksilla tms. henkilökohtaista.

ap

Vierailija
8/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes varma, että kaukaisia tuttaviasi kiinnostaa sun penskat? Vastaus on ei. Sukulaisille menee tiedot muutenkin.

Vierailija
9/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on tärkeä osa työtäni, meidän "täytyy" olla sosiaalisissa medioissa aktiivisisa, tai meitä ei ole olemassa. Haemme verkostoitumista, pidämme yllä tiettyä mielikuvaa itsestämme, Facebook ei ole minulle mikään perhealbumi. En julkaise tietoja miehestäni, en lapsistani, ainoastaan itsestäni ja työstäni. Enkä tällöinkään kerro miksi kävin lääkärissä, mitä ruokaa söin, missä kävin ostoksilla tms. henkilökohtaista. ap

Vierailija
10/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin niitä, joiden haluan tietävän mun elämästä.

En siis hyväksy jotain yläasteikäisiä kavereita, joiden kanssa en ole vuosiin ollut tekemisissä, enkä halua olla. Facebookin avulla pystyn olemaan yhteydessä kaukana oleviin sukulaisiin, ulkomailla asuviin ystäviin, tiettyihin työkavereihin äitiyslomalla, vanhoihin koulu- ja opiskelukavereihin. En julkaise kuvia, joita en haluaisi heidän näkevän. Niin ja yksityisyysasetuksilla voi estää muiden pääsyn sivuille.

Vierailija
11/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vaan valokuva-albumien asetukset sellaisiksi, ettei niillä tuskin tutuilla ole katseluoikeutta.

FB:ssä on tätä nykyä näitä käteviä ominaisuuksia, kannattaa tutustua.

Niihän sinä likka luulet,mutta unohdit että ihminen senkin systeemin rakensi,en ole nörtti 64 vuotias vaari joka opetteli itse tietokoneen rakentamisesta alkaen yksin,Ja kaikki Facebookin sivut saa kokonaan auki kaikki mitä siellä on .. SIKS OLENKIN SANONUT ETTÄ STASI on siellä myös. Jättihän Yhden puhelin operaatorin ohjelmoitsiakin .Kahden kotiroiuvan mentävän reiän Lataus sivuileen, sama systeemi huolehtii Kelan ym koneiden turvallisuudesta. Nuku yösi rauhassa silt.

Vierailija
12/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vaan kavereina tuttuja ja kuvat ei näy kuin heille.ei ole seassa ketään runkkaria,pervoa tms. on sukulaiset,kaverit,semmoset.asetuksissa voi laittaa niin ettei kukaan muu pääsee katsomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi