Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri että olen opettanut mieheni aivan itse...

Vierailija
12.05.2010 |

Tupakoimaan. Olemme olleet yhdessä yläasteelta asti ja mieheni on 1.5v nuorempi kuin mä. Mä hain miehelleni röökit kun hän oli 16 ja 17v. Ja nyt toruin miestä kun ei pysty lopettamaan tupakointia ja mies suuttui ja muistutti siitä että mä olin hakenut tupakat hänelle vaikka olisin voinut estää ainankin osittain 15v alkaneen tupakoinnin tosin poltin silloin itsekkin ja lopetin kun tulin raskaaksi 20v. Nyt toinen lapsi tulossa ja kehotin miestä lopettamaan tupakoinnin mutta eipä taida onnistua noin vain kun on polttanut jo 10 vuotta ja maxi palaa päivässä. Miten mä olinkin niin tyhmä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia vastauksia kaipaat tähän?

Vierailija
2/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet, koska tää sun aloituksesi oli ainakin ihan "tyhmä". Mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
4/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastineeksi?

Vierailija
5/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin voi lopettaa vain itse.

Vierailija
6/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tupakointi oma valinta jos sen on tehnyt alaikäisenä?? eihän heillä pitäisi olla mitään vastuuta?

Vierailija
7/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tupakointi oma valinta jos sen on tehnyt alaikäisenä?? eihän heillä pitäisi olla mitään vastuuta?

Vierailija
8/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oletkin avittanut, niin miehesi vastaa itse tupakoinnistaan (olettaen, että et ole asellaa uhannut ja käskenyt häntä polttamaan).

Miehesi pakoilee omaa vastuutaan ja kaataa syyn jonkun toisen niskaan. Käske kasvaa aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi