Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa hyvä ostos Lidlistä!

Vierailija
12.05.2010 |

En ole aikaisemmin ostanut sieltä mitään muuta kuin ruokaa silloin tälläin. Tänään hetken mielijohteesta nappasin koriin imetysliivit 5,9e :)

Todella posittivinen yllätys, ovat ihanan pemeät, mutta tarpeeksi napakat ja tukevat. Täytyy hakea perjantaina vielä toiset ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin myös ja kaksin kappalein:) ja todella ihanat

Vierailija
2/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä jonkun kerran vaatteita lapsille ja ovat tuntuneet tosi mukavilta ja ovat pysyneet hyvänä pesujen jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä kokoisia liivejä oli myynnissä? Itse tarvitsisin myös, mutta olen melko rintava, joten kokoja ei varmaan ole riittävän isoja.

Vierailija
4/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mielestäni hieman "tilavammat" kuin jonkun muun 80c koko, useat käytössäni olevat liivit on d-kuppia.

Vierailija
5/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut lidlistä paljon vaatteita lapsille ja itsellenikin. Koot ovat aika reiluja eli mahtuvat tälläiselle hieman ylipainoiselle hyvin. Ja laadultaan ovat todella hintansa väärtejä! Ostin myös reilu vuosi sitten imetysliivit en tiedä onko nyt samoja, mutta itselläni taitaa olla d-kupin liivit. Eivät ole mielestäni aivan riittävän tukevat näin suurelle povelle.

Nyt täytyy mennä katsomaan niitä uikkareita ja caprisortseja maanantaina.

Vierailija
6/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaari tuli läpi jo tokana päivänä. Muuten olen kyllä ollut positiivisesti yllättynyt lidln tavaroihin.

Vierailija
7/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole riittävän suuria, harmi...

Vierailija
8/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kodinkoneista ja vaatteista kameran jalustaan, joka viimeisin hankinta ja mikään ei ole kyllä ole kyllä ollut pettymys!

Itsekin ostin joskus rintsikoita halvalla ja tosi hyviä ovat olleet hintaansa nähden:) Ja isot D-kupit on.

Vierailija
9/9 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, et jollakulla muullakin on ongelmia löytää oikeankokoisia imetysliivejä...

Vinkkinä vielä Turun seudulla asuville: Myllyn kauppakeskuksen alusvaateliikkeessä loppuunmyynti. Sieltä löysin kahdet sopivat kauniit imetysliivit -60%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan