Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantionpohjalihasten kunto ja virtsan pidätys :(

Vierailija
12.05.2010 |

Synnytyksestä on 5 vuotta aikaa ja pientä virtsanpidätys ongelmaa oli sen jälkeen, mutta ne eivät ole vaivanneet enää suht pitkään aikaan. Nyt sitten vuosien jälkeen kokeilin juoksemista ja lähes heti tuli tunne, että pissattaa hirveästi ja jonkin verran tuli virtsaa housuihinkin. Toisaalta tässä vuosien aikana olen huomannut, että joudun ravaamaan vessassa muutenkin todella usein ja tästä ovat ystävänikin huomauttaneet.

Kertokaas nyt, että mistä mä tiedän onko mun lantionpohjalihakset hyvässä vai huonossa kunnossa? Ilmeisesti ei hyvässä, mutta miten saan selville noiden kunnon? Itseäni hirvittää ja hävettää tällainen ongelma.. ;( Ilmeisesti pitäisi lääkäriin mennä, mutta kun saisi rohkeutta siihen näin nolossa asiassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne pysyy sisällä, lihakset on hyvässä kunnossa.

Vierailija
2/3 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne pysyy sisällä, lihakset on hyvässä kunnossa.

yhdet sellaiset isot pallot, jotka pysyy hyvin sisällä ja sitten on sellaiset pienet, painavammat irtokuulat ja nekin pysyy sisällä ilman erityisiä ponnisteluita. Noiden käyttämisestä on kyllä aikaa, joten pitääpä kokeilla noita vielä uudestaan ja esim. pomppia tai jotain samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuvat synnytyksen jälkeen vain tiettyyn pisteeseen,toisilla enemmän toisilla vähemmän.

Mikäli ei lihasten harjoittamisesta huolimatta kuntoudu,niin vaihtoehto on leikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi