Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jatkaisin parisuhdetta jos mies ei kestä aikoja ilman seksiä.

Vierailija
12.05.2010 |

Ja uhkailee vieraisiin menolla jos en anna hänelle persettä siinä pikkukakkosen aikaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on pihtari ja ikävä ihminen kansainvälisessä vertailussa. Olet viimeinkin löytänyt todellisen itsesi.

Vierailija
2/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies piinasta "luontoon", halukkaita kyllä riittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toinen kyssäri. Miksi olisin uskolllinen miehelleni joka käyttää minua vain panopuuna piittaamatta yhtään siitä kiinnostaako minua vai ei?

Kun jotkut muut lirkuttelevat mukavia ja saavat minut oikeastikin syttymään..

Vierailija
4/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on päässyt kerran dippaamaan. Voit tietysti pyrkiä välttämään tämän totuuden hakemalla aina uusia lirkuttelijoita. Se toisaalta lisää pettyneitä ihmisiä maailmaan.

Vierailija
5/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toisaalta lisää pettyneitä ihmisiä maailmaan.

Ei kannata ap:lla hakea uutta vanhan tilalle. Tulee vaan uusi pihtariin pettynyt mies...

Vierailija
6/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa heti synnytyksestä verilläkin ja ylipäänsä täysin riippumatta omista tunteistaan. Täällä (epäilemättä johtuen av-mammojen huonosta kyvystä elättää itse itsensä) seksi nähdään sinä valuuttana jota naisen on kaikista omista haluistaan riippumatta pantava tiskiin joka tapauksessa miten hyvänsä käyttäytyvälle miehelle, koska pääasiallinen ihmisarvon mittari on se että mies saa panna milloin vain ja miten vain - ettei vain mies jättäisi seksinpuutteesta kärsiessään. Myös miehen pettäminen on täysin naisen syy, ei koskaan miehen itsensä.

Tai sitten voi puhua miehensä kanssa tilanteesta ja miettiä mitä sen eteen kannattaisi tehdä.

Vierailija
7/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua repiä rakastettuaan, mutta ei kenenkään myöskään tarvitse katsella ikäviä ihmisiä.

Vierailija
8/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on täysin selvää ettei se rakasta tai minkäänasteisesti kunnioita.

Mutta jos tärkeämpää on että on mies kuin että se mies olisi jollain lailla hyvä niin sittenhän sitä vastenmielistä seksiä toki kannattaa jakaa urakalla. Myös esim. raksaporukoille kannattaa tarjota, kuten myös nimettömille baariseurueille - miehiä nekin ovat, ja siis av:lla naisille jumalia.

Vierailija
9/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mitään että seksi ei ole sua varten.

antaa heti synnytyksestä verilläkin ja ylipäänsä täysin riippumatta omista tunteistaan. Täällä (epäilemättä johtuen av-mammojen huonosta kyvystä elättää itse itsensä) seksi nähdään sinä valuuttana jota naisen on kaikista omista haluistaan riippumatta pantava tiskiin joka tapauksessa miten hyvänsä käyttäytyvälle miehelle, koska pääasiallinen ihmisarvon mittari on se että mies saa panna milloin vain ja miten vain - ettei vain mies jättäisi seksinpuutteesta kärsiessään. Myös miehen pettäminen on täysin naisen syy, ei koskaan miehen itsensä.

Tai sitten voi puhua miehensä kanssa tilanteesta ja miettiä mitä sen eteen kannattaisi tehdä.

Vierailija
10/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette jo aika vihamielisissä väleissä, jos tilanne on kärjistynyt siihen että "annat vaikket haluakaan, tai petän".

Olenko mä kummallinen kun en edes haluaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka on tehnyt selväksi ettei halua seksiä minun kanssani?

Vierailija
11/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ap:n tilanteessa ole mistään säilyttämisen arvoisesta kyse. Mies on iloinen päästessään panemaan muita, nainen on iloinen päästessään panemasta sitä miestä.

Päästä mies piinasta "luontoon", halukkaita kyllä riittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän