Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampaiden kiristely yöllä, mistä apu?

Vierailija
12.05.2010 |

Kertokaa kokemuksianne, pliis! Alan olla jo todella epätoivoinen. Hirveitä päänsärkyjä, niskakipua jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saamassa sellaiset. Ajan niiden teettämiseen sain kylläkin vasta elokuulle. Ei hajuakaan minkälaiset on tai mitä maksaa.

Vierailija
2/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purentakiskosta voisi olla apua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hommasin hammaslääkäriltä sellaisen muovisen purentasuojan. Sen joutui tosin maksamaan itse ja oli aika kallis (140€) mutta eipä ole leukaperät enää kipeät.

Vierailija
4/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hommasin hammaslääkäriltä sellaisen muovisen purentasuojan. Sen joutui tosin maksamaan itse ja oli aika kallis (140€) mutta eipä ole leukaperät enää kipeät.

Meidän kunnallinen hammaslääkäri arvioi hinnaksi puolet enemmän..

Vierailija
5/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on pitkät jonot. Hei, tyhmä kysymys mutta voisiko sellaisesta hammassuojasta olla apua? Siis mitä kiekkoilijat käyttää? Näin äkkiratkaisuna ennen hammaslääkäriin pääsyä:D

Vierailija
6/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirskuttelu ja pureskelu yöllä pahentavat taas niskajäykyyttä ja kierto on valmis. mulle hammaslääkäri korjasi purentaa, oli jotain häikkää myös siis hampaissa. stressi aiheuttaa helposti narskuttelua mulla. sitten hammaslääkäri käski hakea urheiluvälinekaupasta jääkiekoilijoiden purenta suojan, joka lämmitetään vedessä ja sitten painetaan vain ylähampaisiin(ohjessa purraan niihin, mutta tässä ei sitten saa) näin sain halvemmat purentakiskot =)

Vierailija
7/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirskuttelu ja pureskelu yöllä pahentavat taas niskajäykyyttä ja kierto on valmis. mulle hammaslääkäri korjasi purentaa, oli jotain häikkää myös siis hampaissa. stressi aiheuttaa helposti narskuttelua mulla. sitten hammaslääkäri käski hakea urheiluvälinekaupasta jääkiekoilijoiden purenta suojan, joka lämmitetään vedessä ja sitten painetaan vain ylähampaisiin(ohjessa purraan niihin, mutta tässä ei sitten saa) näin sain halvemmat purentakiskot =)

Saako noita siis ihan jostain Intersportista? Paljon maksaa? Siis lämmitän vain ja sitten painan ylähampaisiin?

kyselee toinen kiristelijä=)

Vierailija
8/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetti aikoinaan sellaisen leukajumpan, ja jos se ei olis auttanut, niin sitten kiskot käyttöön. Leukajumppa auttoi, onneksi.