Miksi mä olen yövirkku? miksi mä en koskaan mene ajoissa nukkumaan?
tiedän että aamulla pitää herätä puoli kasilta, mutta kun ei väsytä. aamulla kyllä väsyttää ihan sikana, mutta ei nyt.
Kommentit (12)
Mun pitää herätä kuudelta, mutta täällä vaan notkun.
Toisaalta, turha pyöriä sängyssäkään kun uni ei tule kuitenkaan ihan vielä.
siis onko minulla joku sisäinen kello eri ajassa kuin muilla?
Tunnen muutaman yli 80-vuotiaan, joilla tää yökukkuminen kuulemma ollut aina. Ja iän myötä vaan pahenee.
Jos oliskin eläkkeellä, niin eipä tuo niin haittais valvoskella, mutta kun pitäis aamulla aikaisin nousta töihin.
tietokoneella roikkuminen ei varmaan mitenkään rentouta. Ihan vaan vinkiksi.
Yleensä mä iltaisin luen, mutta nyt ei vaan napannu lukeminen ja jumituin tänne.
T: yks näistä valvojista
sillä on sama vaikutus kuin kauniilla ja rohkeilla. Saa tyhjentää aivot kaikesta kuormittavasta ja suoltaa tänne vain tajunnanvirtaa. Jos lukisin jotain, se olisi liian aktiivista toimintaa. Jokaisella ihmisella on omat keinonsa rentoutua, eikä kukaan voi tietää, minkä asian kukakin kokee rentouttavaksi.
täällä ollaan, joko te muut menitte nukkumaan...?
On ihan tutkittu juttu, että ihmisillä on luontainen sisäínen "kello".
Eilen meni kolmeen asti - mutta tällä kertaa juteltiin ja rakasteltiin.
Ei vaan halua mennä nukkumaan (kuten siinä Paukkumaissin biisissä).
päikkärit. nyt vanhemiten se on sanonut että iltaisin nukuttaa ja heräisi viideltä aamulla. mut ne päikkärit pysyy.
- ainakaan minulla; olin jo teininä samanlainen yökukkuja + silloin ei ollut kotitietokoneista (saati internetistä) vielä kuultukaan :).
Kukuin iltamyöhään kirjoja lukien, lomilla aina nukkumaanmeno siirtyi myöhäisemmäksi ja myöhäisemmäksi...
kuin mä. Mä ihmettelen, että miksi pitää mennä illalla nukkumaan, kun ei väsytä. Ja nousta aamulla, kun nukuttaisi.