Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kasa liberon paketeista leikattuja pupun kuvia

Vierailija
12.05.2010 |

Vieläkö niillä voi saada palkintoja vai pitääkö olla koodi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kesäkuun loppuun mennessä täytyy lähettää. Tai sitten toukokuun jo. Tarkista Liberon sivuilta!

Vierailija
2/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni täytti juuri kaksi ja seuraava syntyy vasta syyskuussa. Taitaa siis jäädä käyttämättä tuo tukku. :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on nuorempi lapsi, niin meillä on tehty.

Vierailija
4/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetin pupumerkkejä, vaikka vanhempi lapsi oli täyttänyt jo 2 vuotta ja seuraava syntyy nyt kesäkuussa. Samoin olen saanut rekisteröityä vaippapakettien koodeja jo nyt ihan ongelmitta ja tilattua pistekaupastakin tavaraa. Olen siis ilmottanut sinne tietoihin että seuraava lapsi syntyy kesäkuussa.

Vierailija
5/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta säätämistä? Meillä ei ainakaan leikata yhden yhtä merkkiä eikä syötellä koodeja mihinkään. Vaipat käytetään siihen tarkoitukseen kuin ne on tehty ja sitten ne menevät roskiin.

Vierailija
6/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötän muutaman koodin, jos sillä vaivalla saan lapselle ihan hyvälaatuisen yöpuvun, tai muuta vastaavaa. Mutta eihän noihin ole tietenkään kenenkään pakko osallistua, jos ei jaksa/kiinnosta. :)

Vierailija
7/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipain kipeästi vielä pisteitä :)

Vierailija
8/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan mitä vastaavat. Pupumerkkejä on jotain parikymmentä.

Ja kyllä minä olen aina leikannut tai repäissyt nuo pusseista talteen. Eipä siitä ylimääräistä vaivaa ole ja naapurin kanssa ollaan niitä aina jaeltu jos jotain ollaan kerhosta haluttu. Nyt siellä ei ole kummallekaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä