Tässä Mervi Tapola 19v
http://img41.yfrog.com/img41/4416/mervitapola1973.png
Kumpi oli kauniimpi 19-vuotiaana, Mervi vai sinä?
Kommentit (49)
täytyy sanoa, että kyllä Mervi voittaa tuossa vaiheessa. Mutta nyt kun molemmille on tullut 20 vuotta lisää (ja Merville ilmeisesti vielä muutama vuosi siihen päälle) niin kyllä minä vien voiton.
samanlainen, naamaahan tossa ei näy.
tosin toihan on huono kuva, ei näy naama.
Siitä Mervi lienee sitten hyvä esimerkki.
Olen nähnyt tämän kuvan ennenkin. Kroppa on todella hyvä, kasvoja ei oikein näy. Viina tehnyt todella tehokkaasti tehtävänsä...
Kauneus on ne kasvot. Mutta loistava kroppa oli ja -kaunis vartalo-. Mutta minä luultavasti olin kasvoista kauniimpi. Olen tosin pienirintainen ja lyhyt että Mervi varmasti kokonaisuudessa veis voiton.
Mutta mulla toive vielä seuraavat 10 v pysyisin tämän kokoisena niin sitten tilanne olis toinen!
Eikös tuossa iässä pitäisi kaikkien kroppa olla vielä timmissä kunnossa. Itsellänikin oli, vaikka olin vasta synnyttänyt.
Seiskassa noita nuoruudenkuvia oli useampi. Mervi oli kyllä nätti nuorena. Mutta uskallan väittää että olin vielä paremman näköinen.
Mulla oli omasta mielestäni kauniimmat rinnat ja muuten vartsikka samaa tasoa kun Mervillä. En henk.kohta tykkää isoista rinnoista, joten pidän siis itseäni kauniimpa, jo tuolloin...nykyään ei tarvitse olla kummoinenkaan peto että Mervin päihittää:/ Huonosti on Mervi itsestään huolta pitänyt kun tuolla vartsikalla on elämänsä "aloittanut"!:(
en tiedä minkä ikäinen Mervi on nyt - onko 50 vai näyttääkö vaan - itse olen 40+ ja edelleen ihan hehkee :)
en tiedä minkä ikäinen Mervi on nyt - onko 50 vai näyttääkö vaan - itse olen 40+ ja edelleen ihan hehkee :)
Haa, Mervi näyttää siis ikäistään nuoremmalta. On nimittäin jo 56v.
Vartalot muuten samaa luokkaa, mutta minulla on aina ollut erityisen kauniit rinnat. Sukuperintöä.
täytyy sanoa, että kyllä Mervi voittaa tuossa vaiheessa. Mutta nyt kun molemmille on tullut 20 vuotta lisää (ja Merville ilmeisesti vielä muutama vuosi siihen päälle) niin kyllä minä vien voiton.
tullut tuohon kuvaan 37 vuotta päälle...
Mutta itsekin olin 19 v tuollainen hoikka tyttö ja olen yhä.
Haa, Mervi näyttää siis ikäistään nuoremmalta. On nimittäin jo 56v.
Spriissä säilyy.
Olen vain hoikistunut ja nykyään treenaan ihan kivasti taas, joten lihaksiakin (muotoja) löytyy. Tissit on tosin pienemmät, mut niitä voi helposto korjailla push-upeilla. :)
Eikös tuossa iässä pitäisi kaikkien kroppa olla vielä timmissä kunnossa. Itsellänikin oli, vaikka olin vasta synnyttänyt.
Seiskassa noita nuoruudenkuvia oli useampi. Mervi oli kyllä nätti nuorena. Mutta uskallan väittää että olin vielä paremman näköinen.
Vaikka olisi hoikkakin, niin ei kaikilla ole esim. yhtä hyvä vyötärö-lantio-suhde, vartalot kun on erilaisia hoikkinakin. Minäkin olin nuorena hoikka ja hyväkroppainen, mutta en tosiaan mikään tuollainen kuin Mervi.
Kroppani oli täydellinen tuossa iässä mutta en tajunnut sitä itse. Mikä sääli.
Minäkin olin nuorena hoikka ja hyväkroppainen, mutta en tosiaan mikään tuollainen kuin Mervi.
kokonaisuus ratkaisee. Meikäläisen perse oli paksumpi ja reidet, vaikka hoikka olinkin, mutta uskon että silti olisin pessyt Mervin (en vastannut aiemmin).
Mutta olen kyllä aiemminkin huomannut, että täällä on vääristynyt suhde omaan kroppaan. Lihavia haukutaan estoitta, mutta ei tajuta että oma hoikkuus ei todellakaan takaa VARTALOA!
Tai ne ainakin pysyy poissa näkyvistä bikiniaikaan.
hoikka 19-vuotiaana - erona Tapolaan se, että olen sitä yhäkin.