Tässä Mervi Tapola 19v
http://img41.yfrog.com/img41/4416/mervitapola1973.png
Kumpi oli kauniimpi 19-vuotiaana, Mervi vai sinä?
Kommentit (49)
Oon mäkin joskus ollut nätti ja timmi 19-vuotias...
Todella harvalla on oikeasti laiha vatsa.
On huiputusta vetää vatsaa sisään käyttäen sisäisiä vatsalihaksia. Antaisitte vatsojenne rentoutua.
Tuosta on tehty monta sketsiäkin. Kaunis nainen kävelee vastaan ja vedetään vatsaa. Kun nainen menee ohi vatsa plömpsähtää ulos.
Tosiasia on vaikka suurin osa porukasta treenaisi kuinka niin vatsa pullottaa aina ellei sitä pidetä kasassa sisäisillä vatsalihaksilla.
Katsopa jotain missejen poseerauskuvia, ne vasta naurettavia onkin, kun vetävät vatsaansa kuopalle.
Se että näkyykö ne, on kiinni siitä kuinka alhainen rasvaprosentti on iholla.
Vaikka ihon rasvaprosentti olisi alhainen niin vatsakalvolta ja sisäelinten ympäriltä saattaa löytyä rasvaa runsaasti.
Vaikka ihon rasvaprosentti olisi alhainen niin vatsakalvolta ja sisäelinten ympäriltä saattaa löytyä rasvaa runsaasti.
Että Mervi on plösähtänyt koska sillä on maksan ympärillä sentti rasvaa?
nuorelta ikäisekseen, varsinkin kun ottaa huomioon elämäntyylin. Lisäksi Mervin kasvoista näkee vieläkin, että on nuorena ollut kaunis.
Tai mä saatoin olla aika luuranko silloin.
Mua huolettaa, koska mä taitaisin näyttää aivan Merviltä jos lihoisin. Mulla on justiinsa samanlainen pistävä katse..
Vaikka ihon rasvaprosentti olisi alhainen niin vatsakalvolta ja sisäelinten ympäriltä saattaa löytyä rasvaa runsaasti.Mikä sun pointti siis on?
Että Mervi on plösähtänyt koska sillä on maksan ympärillä sentti rasvaa?
Sen näkee kuvasta. Minä näen ja muutaman muut ammattilaiset näkevät sen. Sinä et näe, sinulla ei olekaan silmää tälläisille asioille, joten kudo sukkaa.
Sen näkee kuvasta. Minä näen ja muutaman muut ammattilaiset näkevät sen. Sinä et näe, sinulla ei olekaan silmää tälläisille asioille, joten kudo sukkaa.
Mut olin kyl itsekin nuorena tyttönä.
Kyllä mua isketään täälä vyön alle todella usein. Pistän takaisin.
T:11cm mies
OK! Mun silmää joka tapauksessa miellyttää enemmän kuin esim joku Jutta Gullinberg, or what ever!
ja selvästi kuvan ottanut on nappaissut kuvan etuajassa. Hän selvästi kiristi vatsaansa kuvaa varten.
Tämä on selviö josta en voi päästä ylitse.
ja selvästi kuvan ottanut on nappaissut kuvan etuajassa. Hän selvästi kiristi vatsaansa kuvaa varten.
Tämä on selviö josta en voi päästä ylitse.
Ja on muuten vaistomainen toimenpide ihan kaikilta kuvattavilta...
Upea kroppa!
Tyttäreni on yli 20v ja erittäin kaunis. Isänsä sanoo, että tytär on kopio äidistään. Minäkään en tajunnut nuorena olevani kaunis.
Mutta mielestäni Mervi upea tuossa kuvassa.
Hurjaa mitä huonot elintavat tekevät ihmiselle.
Riippuu yksilöstä. On niitäkin nähty jotka vain lihovat räjähdysmäisesti ylitettyään tietyn iän.
niin on kyllä ollut rankat harrasteet ja kuluttava elämä... nojuu... mervi varmaan on ollut kauniimpi, mä olin just synnyttänyt 19v'nä
Kyllä mua isketään täälä vyön alle todella usein. Pistän takaisin. T:11cm mies
mun mielestä jos naama pirun ruma ei sitä hyvä kroppakaan pelasta
mutta kolmikymppisenä vartalo oli yhtä hyvä kuin tuossa kuvassa.
Oon nähnyt kasvokuvan Mervistä kun hän oli nuorempi, ja kaunis oli.