Mitä mieltä olisitte
jos mies tulee töistä kotiin iltaisin vasta 7-8 aikoihin? Mua on alkanut ärsyttää. Mies ei toisaalta halua vaihtaa työpaikkaa ja tekee välillä viikonloppuisinkin töitä.
Onko muilla samanlaista ja uskotteko johtuvan alasta? Mies on toisaalta itsekin kypsä työhönsä, mutta en haluaisi muuttaa elämää totaalisesti muuttaa maalle ja yrittää olla mahdollisimman omavarainen.
Onko nykyajan työtilanne tällaista?
Kommentit (3)
Mies tulee töistä 7-8 aikoihin ja on joskus viikonloppujakin? Mistä alasta ton pitäis johtua? Tätä lausetta en tajua yhtään: "Mies on toisaalta itsekin kypsä työhönsä, mutta en haluaisi muuttaa elämää totaalisesti muuttaa maalle ja yrittää olla mahdollisimman omavarainen." Mitä hemmettiä tossa tarkotetaan?!?!
Mies tekee töitä viikonloppuisin kotona ja viikolla tulee töistä illalla n. 7-8 aikoihin. Mietin sitä, että onko muilla samanlaisia pitkiä työpäiviä vai yritetäänkö miehen työpaikalla mieheni vain tekevän toistenkin töitä?
Mies on välillä tyytymätön töihinsä, mutta ei halua etsiä uutta työtä. Mieluummin hän haluaisi muuttaa elämää radikaalisti eli muuttaa maalle yrittää elää mahdollisimman halvalla. En tiedä miten mutta itse kasvattamalla saada osan ruuasta. Itse viihdyn paremmin palvelujen lähellä kuin kaukana palveluista.
Lisäksi en haluaisi muuttaa ns. tyhjän päälle jonnekin outoon paikkaan, mistä ei tunne ketään jossa sukulaiset ja ystävät asuisivat kaukana.
mä oisin tyytyväinen:D