Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terolut

Vierailija
11.05.2010 |

onko kenellekään Terolut aiheuttanut munasarja/alavatsakipua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne taisivatkin vähän helpottaa, mutta muutoin oli alapäässä koko ajan kumma olo, puhumattakaan niistä kaikista itkukohtauksista mitä se aiheutti

Vierailija
2/6 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmenevään viikon kiukutteluun. taidan jättää hakematta jos kiukku vaihtuu kipuun tai itkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella herkkä kaikille hormoneille, itkin ja olin burn outin partaalla kaks kuukautta e-pillereiden alotuksen jälkeen. Sitten oireet helpottivat.

Mutta kyllä mäkin olen tullut siihen tulokseen, että ainakin mun kohdalla on valittava toinen kahdesta pahasta. Terolutin kohdalla piti valita toi itkuisuus ja lamaantunut fiilis vai jatkuvat välivuodot ja kivut. Tällä hetkellä olen valinnut e-pillereiden aiheuttaman haluttomuuden yms. sillä toivolla, että pääsen puolen vuoden päästä eroon hirsutismista.

Ikinä ei ole täydellistä.

2

Vierailija
4/6 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tuo lääke joskus 13-14vuotiaana.en ees muista miksi!!!

Vierailija
5/6 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta myös tästä lääkeestä. Poista karvat laserilla, se on ainoa keino.

Vierailija
6/6 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis e-pillereitä syön niiden karvojen takia, terolutia aiemmin muista syistä. Lääkäri sanoi, että puoli vuotta kestää että alkaa näkyä. Ei suostunut kirjoittamaan reseptiä laaseriin. Se on niiiiin kallista, ettei rahat riitä. Joten yritän toivoa, että edes vähän helpottais niillä pillereillä.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi