Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloja/hauskoja asioita mitä sinulle on sattunut ?

Vierailija
11.05.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lähdössä parkkiruudusta ja oli ahdasta ja takana oli joku julmetun iso maasturi ja veivasin sitä autoa ainaskii 10minuuttia, tukin koko tien ettei kukaan pääsyt liikkumaan mihinkään oottelivat vaan jonossa olijat hymyily ja nauro ja mua hävetti niin pirusti!! mä oon niin surkee parkkeeraaja

Vierailija
2/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin luona sitten harrastettiin seksiä, yhtäkkiä ihmettelin kun ei oikein tuntunut missään, tajusin, kuukautiseni olivat alkaneet! joka paikka veressä, tajuttuani naama punasena työnsin miehen pois päältäni, hän ei tajunnut ollenkaan. kyykyssä maassa selitin mitä kävi ja hänkin huomasi, että on veressä, SITTEN LISÄKSI VIELÄ minulta pääsi monta pimppipierua! olin niin nolona! mies meni suihkuun ja yritin olla siinä, hävetti niin v*tusti! ei soiteltu enää. (minulla kuukautiset todella epäsäännölliset...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten vein tytärtä rippikoulutapaamiseen, ja koska se kesti vain 1,5h, ajattelin käydä sillä välillä kävelyllä. Oli talvi ja parkkipaikalla ei kovin paljoa valoja. Takaisin tullessa puhuin siskoni kanssa puhelimessa. Kaivoin avaimen taskusta ja piti aukaista auton ovi. Yhtäkkiä huomasin että hetkinen, siinä kuskin paikalla istuu joku. Mies aukaisi auton oven ja katsoi minua vähän ihmeissään että mitä olen tekemässä. Olin menossa väärään autoon ;) Oli toki samanvärinen kuin oma, mutta eri merkkiä kylläkin. Anteeksi pyydellen poistuin omalle autolle ;)

Tampereen Sokoksen liukuportaissa vanhempi mieshenkilö tuli liukuportaita ylös kun itse menin vastaan toisia liukuportaita alas. Hän tervehti kohteliaasti "päivää kaunis nainen". Huvitti ;)

Vierailija
4/4 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

= useampi vuosi sitten olin kaupunkimme tavaratalom kanta-asiakstilaisuudessa.

Siellä oli hienot tarjoilut.

Hain sitten kakkua ja siinä oli vieressä iso maitokannu. Jotenkin se lautanen kallistui ja koko kakunpala putosi tuohon kannuun.

Tarjoilijatytön ilme oli näkemisen arvoinen.

Onneksi sitä ei kovin moni huomannut.