Lue keskustelun säännöt.
Kuinka pitkään käytit imetysliivejä?
11.05.2010 |
Koko imetysajan vai alussa vaan vai miten? Meinaan vaan kun alkaa tympiä niiden muodottomuus. Tissit lötköttää alhaalla ja liivien selkäosa nousee korkeuksiin. Kaikissa kokeilemissani malleissa on jotain vialla.
Sinnitelläkö imetysliiveillä vielä kun kesä tulee ja ohuet paidat? vauva vasta 2kk.
Kommentit (23)
mutta rintaliiveissä en pihistele. Imetysliivejä olen käyttänyt moniakin malleja. Kun on e-kuppi kannattaa satsata liiveihin. Parhaat löytyy kokeilemalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja imetin lapsia siis pitkään mutta kyllästyin imetysliiveihin ja vaihdoin tavallisiin.
mutta mä käytän imetysliivejä vieläkin muiden liivien ohessa vaikka imetys on loppunut jo kuukausia sitten. Ostin kahdet laadukkaat imetysliivit, jotka tuntuu mukavilta, niin enhän mä nyt raaski niitä poiskaan heittää. Ja imetin sentään 2v. ja liivit on paljosta pesusta huolimatta yhä napakat.
Ei niitä kukaan paidan alta näe, minkälaiset liivit on. Ja koska olen köyhä, en halua ostaa halpoja liivejä, pidän mieluummin vanhat loppuun ja ostan sitten taas laadukkaat uudet.