Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä vaunukopasta siirtyminen rattaisiin?

Vierailija
11.05.2010 |

Meillä emmaljungat. City kopassa nyt tyttö vielä köllöttelee, mutta kovasti tahtoisi vaan pungertaa itseään ylös ja tuntuu kuin tyttö, 4kk, ei viihtyisi makuuasennossa. Pitäis varmaan nähdä maailmaa;)

Ratasosa odottelee tuolla kaapin kätköissä, mutta taitaa olla hieman turha ihan vielä sitä alkaa kaivelemaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vaunukoppaa korotettua vähän pystympään? Tyyny patjan alle tms? Sitten kun pungertaa oikeasti istumaan, niin voi vaihtaa ratasosaan.

Vierailija
2/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vaunukoppaa korotettua vähän pystympään? Tyyny patjan alle tms? Sitten kun pungertaa oikeasti istumaan, niin voi vaihtaa ratasosaan.

ja meillä on korotettukin viimeaikoina pienellä tyynyllä, kun tyttö ollut flunssainen.

Tämä korotus ei tosin tyttöä ole viihdyttänyt tarpeeksi.

Itse ajattelin pitää tyttöä puolivuotiaaksi tuossa citykopassa ja sitten siirtyä rattaisiin.

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa vauvan kanssa? -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei millään makais ellei nuku.. kokoajan pungertaa istumaan.. meil on brion vaunut.. eikä niihin kauheen iso vauva kyl koppaan mahdukkaan.. parina päivänä oon laittanu vaununpohjalta puisen päädyn ylös.. ja viltin siihen.. ettei o liian istuvassa asennossa.. ja kyl tykkää katella ulkona maisemia:)

odotan kans et sais rattaat vaihtaa alle.

Vierailija
4/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin harsoa vaunukopan edessä niin vauva nukahti nopeammin. joo, tiedän, että monien mielestä vauvan pitää saada katsella, mutta silloinpa vauva ei saanut nukuttua päiväuniaan, joten tuo oli minun ratkaisuni. vauva vastusteli harsoa edessä noin 2 minsaa ja nukahti sitten.

Vierailija
5/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei millään makais ellei nuku.. kokoajan pungertaa istumaan.. meil on brion vaunut.. eikä niihin kauheen iso vauva kyl koppaan mahdukkaan.. parina päivänä oon laittanu vaununpohjalta puisen päädyn ylös.. ja viltin siihen.. ettei o liian istuvassa asennossa.. ja kyl tykkää katella ulkona maisemia:) odotan kans et sais rattaat vaihtaa alle.

Tykkään lenkkeillä ja jokaikinen kerta tyttö herää vähän ennen kuin ollaan kotona, huutaa loppumatkan ja usein nukahtaa kun pihaan päästään. Valveilla ollessa ei todellakaan halua olla makuuasennossa.

Vierailija
6/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin harsoa vaunukopan edessä niin vauva nukahti nopeammin. joo, tiedän, että monien mielestä vauvan pitää saada katsella, mutta silloinpa vauva ei saanut nukuttua päiväuniaan, joten tuo oli minun ratkaisuni. vauva vastusteli harsoa edessä noin 2 minsaa ja nukahti sitten.

usein rauhoittuu vasta kun saa ilmaa naamalleen.

Eikä kyllä pitäisi olla liian kuumakaan vaunuissa. -ap-

Vierailija
7/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ratkaisi itse sen, pungertamalla vähän yli neljän kk iässä itse sieltä vaaka-asennosta pystyyn. Tunki vain ittensä ylös. Minkäs teit. Yritin kyllä estää, vaan eihän se oikein onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi