mä en saa suoritettua merkonomin tutkintoa.
En pärjää kirjanpidossa, tiesin tämän olen useita koulutuksia yrittänyt en vaan pärjää. Mies painostaa eikä tajua etten pärjää. Pitäisikö erota en jaksa painostusta. Tiedän että olen sossun elätti koko elämän mutta niin helppoa koulutusta ei löydy jossa pärjäisin.
Kommentit (11)
muun kuin liiketoimminnan.
Perusosion (jonka kaikki suorittaa) kirjanpito on helppo homma, syventävät vaatii jo enemmän.
Valitse joko asiakaspalvelu ja markkinointi tai toimistopalvelut ja tietohallinto.
tänäänkin monta tuntia olen yhtä tehtävää tehnyt en vaan saa sitä oikein. Harjoittelen useita tunteja päivisin.
vaihtoehtoina kuin talous ja toimistopalvelut.
Aivan varmasti jokainen pärjää, kun vähän tekee töitä asian eteen! Nyt etsit jonkun joka voi vähän antaa sinulle tukiopetusta. Ei kauppiksen kirjanpito nyt niin mahdottoman hankalaa ole, etteikö siihen normaaliäly riittäisi. Musta tuntuu, että sua vaivaa vain laiskuus ja huono itsetunto.
ei se kuule ole niin että kaikki pärjää.ja kyse ei ole laiskuudesta. mäkään en pärjänny missään.
siksi en jaksa ees yrittää.ja se ei kuulu kellekkään.voitte vaikka irvistellä mut se ei mua liikauta.
pyydä apua joltain kurssikaverilta tai joltakulta muulta. Kirjanpito ei oikeasti ole vaikeaa, mut täytyy toki ensin ymmärtää pari perusasiaa. Jos sulle on vaan kolussa selitetty huonosti, niin pääset kärryille kun joku muu selittää sulle ihan kädestä pitäen sen jutun. Sitten teette ne harjoitukset yhdessä ja vaikka et ehkä tule mailman loistavimmaksi kirjanpitäjäksi niin pääset kuitenkin kurssista läpi.
Ja se on totta, niin helppoa koulutusta ei olekaan, että kaikki osat olis kaikille helppoja. Mut kyse onkin oikeasti siitä, että kun se vaikea osa tulee vastaan niin osaa hakea itselleen apua.
meillä monimuotokoulutusta eli ollaan vain 2krt kk koulussa. Nyt lopputyöt kirjanpidosta enkä takuulla saa niitä läpi yrittänyt kyllä olen kovasti.
eikö se sun miehesi oisaisi auttaa (no ehkä ei ole kannustavin auttaja mut kuitenkin) tai joku muu tuttava? Pahimmassa tapauksessa voi pyytää paikallisesta lukiosta jonkun taöloustietokurssilaisen apuun - se kun selaa ensin sun kirjoja ja brujuja vähän nii nse taatusti pääsee kärryille siitä, mitä sunkin pitäisi aiheesta oppia.
semmosella älyttömällä monimuotokoulutussysteemillä missä ei edes saanut sitä opetusta mutta tehtäviä vaan olisi pitänyt ehtiä tehdä valtaisat määrät!
Riippuu ihan koulutuksesta missä olet, onnistuuko se vai ei. Ei ole mun kokemukseni mukaan aina pelkästään opiskelijan vika jos ei onnistu.
oppimisen lukosta, eli "en varmasti osaa"-asenteesta...
Sitten miettiä, mikä on oikea ongelma? Etkä hahmota kokonaisuutta vai joitain osia? Kirjoita ongelmat ylös - ratkaisu voi aueta jo siinä. Tai lähetä kysymykset opettajalle ja pyydä selkeitä vastauksia/yhteydenottoa puhelimitse. Tai mene paikan päälle.
Oppilaitokselle jokainen valmistuva opiskelija on tärkeä, koska siitä riippuu rahoitus. Käänny opettajasi puoleen ja kerro avoimesti, mikä mättää. Kysyv voitko suorittaa jonkun muun kurssin tämän kirjanpidon sijaan tai mitä voisit tehdä, että saisit todistuksen.
Aivan varmasti jokainen pärjää, kun vähän tekee töitä asian eteen! Nyt etsit jonkun joka voi vähän antaa sinulle tukiopetusta. Ei kauppiksen kirjanpito nyt niin mahdottoman hankalaa ole, etteikö siihen normaaliäly riittäisi. Musta tuntuu, että sua vaivaa vain laiskuus ja huono itsetunto.