Lue keskustelun säännöt.
Jos ollut monta päivää syömättä (kova kuume, ei oo ollut nälkä eikä jaksanut)
23.01.2009 |
ja sitten kun yrittää lopulta syödä tuleekin paha olo ja oksu, onko kyseessä mahatauti vai pitäiskö aloittaa jotenkin "iisimmin"? Kylmät nestemäiset asiat kuten mehukeitto tuntuu ainakin ikävältä...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla