Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M kysyy naisilta:

Vierailija
23.01.2009 |

kuten jo toisessa keskustelussa kerroin, pidän suuseksin antamisesta. Tykkään pussailla kaulasta ja rinnoista. Lipaisen sieltä täältä hellästi. Jalkoväliin ei rynnätä saman tein lipomaan- vaan sen ympärillä kierrellään ja kaarrellaan ensin. Tämä saa useimmat huohottamaan. Sen jälkeen kevyen kevyt ja hellä nuoleminen tekee hyvää.

Mutta en kaartele enempää itse kysymystän naisillei; nuolen tietysti välilihan ja pyllynkin hellästi; mutta haluatko sormea peppuun ? Kerro tarkemmin !

M36

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisin jo taivaissa jos mie yleensä haluaisi seksiä, puhumattakaan nuolemisesta...

Ja pepun reiän koskettelu vain lisä tuntemuksia ja sekin olisi kiva, jos vaikka vähän sormea sinne työntäisi.

Tosin joudun vain masturbointiin tyytyä ja joskus pikkusen peppuakin hellin...

Mies ei varmasti koskaan suostuisi sormeaan sinne laittamaan kun ei muuhunkaan innostu =(.

M35 ja oikeasti ihan kivan näköinen itsestään huolta pitävä nuorekas "uranainen", tosin lapsiakin on 3kpl =).

Vierailija
22/35 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisin jo taivaissa jos mie yleensä haluaisi seksiä, puhumattakaan nuolemisesta...

Ja pepun reiän koskettelu vain lisä tuntemuksia ja sekin olisi kiva, jos vaikka vähän sormea sinne työntäisi.

Tosin joudun vain masturbointiin tyytyä ja joskus pikkusen peppuakin hellin...

Mies ei varmasti koskaan suostuisi sormeaan sinne laittamaan kun ei muuhunkaan innostu =(.

M35 ja oikeasti ihan kivan näköinen itsestään huolta pitävä nuorekas "uranainen", tosin lapsiakin on 3kpl =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa kiva tavata ja tutustua.

Missäpäin vaikutat ?

Vierailija
24/35 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua kevyttä ja hellää nuolemista. Ei tunnu miltään.

Haluan, että "minua syödään". Ex osasi sen täydellisesti.

tv.n40

Vierailija
25/35 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mun kirjoituksessa kirjoitusvirheitä. No sitä se teettää kun yrittää töissä nopeasti kirjoitella...

olisipa kiva tavata ja tutustua.

Missäpäin vaikutat ?

Vierailija
26/35 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla on "pari tuumaa" pidempi kuin muilla, vinkuu jollain vauva-lehden sivuilla, että saisi p*****a.

Miksi et saa baarista? Jotain vikaa täytyy olla?

Ja vastaus kysymykseen, en halua sormea pyllyyn. Väitän, että useimmat miehet eivät edes osaa tehdä sitä oikein.

Vierailija
27/35 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy baareissa.

Tykkään käydä ennemmin lenkillä ja kuntosalilla.

Ehkä pitäisi opetella käymään kun kerran olen sen takia säälittävä.

Vierailija
28/35 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kuvaamassasi "hoidossa" ei olisi minun juttuni. Pepun lipominen ja sormettaminen on ehdoton turn-off.

Enkä yhtään tykkää kevyestä ja hellästä nuolemisesta. Saattaisin alkaa huohottamaan jotta jätkä ymmärtäisi siirtyä tositoimiin...

Minut pitää ottaa rajusti ja asenteella, purra ja imeä. Hellä lipominen vain ärsyttäisi ja saisi ajatukset seksin sijaan kauppalistan laatimiseen.

Lipaisen sieltä täältä hellästi. Jalkoväliin ei rynnätä saman tein lipomaan- vaan sen ympärillä kierrellään ja kaarrellaan ensin. Tämä saa useimmat huohottamaan. Sen jälkeen kevyen kevyt ja hellä nuoleminen tekee hyvää.

Vierailija
29/35 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajatukset karkaavat kauppalistaan, on peli kyllä aika huonossa jamassa.

Näinhän se on; toiset eivät tykkää suoraviivaisesta toiminnasta - kun taas toiset eivät voi sietää kiusoittelua.

Vierailija
30/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuhan puhuu vaan.....semmosia ne miehet on ......; )"

ompas katkeraa tekstiä.

Vierailija
31/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköinen, varustettu mies saisi ilman vauvapalstaakin.

Eli, tää juttu ei voi olla totta. Kyllä mun mieheni veli kaataa naisia vaikka kirjastosta, salilta jne.jne. Ei sekään käy baareissa.

Eli, joku tässä hommassa haisee.

Taitaa olla ap:n taso jossain ihan muualla kuin naisten nuolemisessa.

Vierailija
32/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

jaa - olenko liponut sua ?

Vierailija
33/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aivan mahtava suuseksissä ja silloin kun rakastellaan "pitkän kaavan" mukaan toi kiusoittelu on ihan must! Tykkään myös peppuleikeistä - joskus enemmän joskus vähemmän.

Just toi reiden sisäpinnoilla vaeltelu on todella kiihottavaa ja saa mut melkein huutamaan ääneen ;-)

t. n41

Vierailija
34/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjastossahan sattaa olla vaimon tuttuja ja sit jää kiinni....ja se onnellinen perheelämä loppuukin.Suurin osa miehistä haluaa vaan kiusotella ja puhua naisten kanssa seksistä.Tositoimiin pystyy HARVA!!!... Kahta on vaikea luvata ja pitää sano mun ukkini 1899 syntynyt ja se on tosi kun vesi.

T N 44

hyvännäköinen, varustettu mies saisi ilman vauvapalstaakin.

Eli, tää juttu ei voi olla totta. Kyllä mun mieheni veli kaataa naisia vaikka kirjastosta, salilta jne.jne. Ei sekään käy baareissa.

Eli, joku tässä hommassa haisee.

Taitaa olla ap:n taso jossain ihan muualla kuin naisten nuolemisessa.

Vierailija
35/35 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan näitä on juttuja ja juttuja.

Mutta ihmettelen hiukasta paljon näitä tyttärien kommentointeja;

Mitä jonkun veljen kirjastokaadot liittyy yhtään mihinkään ?

Miten kadunkulkija tietää varustelusta ? Onko siskoilla röngtenkatse vai ?

Camoon !

Muistaako joku, mikä oli alkuperäinen aihe !

n 45