G: Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi??
siis säännölliset supistukset alkoivat ja lopulta tuli lähtö sairaalaan.
Kommentit (19)
mutta kovat ja säännölliset n.klo 5 aamulla. 8.00 olin sairaalassa. vauva syntyi aamulla klo 10.
1 illalla
2 Käynnistettiin aamupäivällä
3 Iltapäivällä
supistukset alkoivat melkein tasan viideltä aamuyöllä. Tästä kesti kuitenkin vielä 34 h sairaalaan lähtöön ja 39 h lapsen syntymään :/.
esikoisesta meni vedet 00.30 ja aamul 6 aikaa synty, tokasta verenvuoto alko ja supparit 02 ja iltapäiväl 13.30 synty
aamuyöllä supistukset
ekan kanssa sairaalan aamulla kahdeksalta, toisen kanssa puolen päivän aikaan
molemmat ovat syntyneet puoli viiden aikaan iltapäivällä
ensimmäinen käynnistyi iltapäivällä, n. klo 14, toinen illalla n. klo 20, kolmas yöllä n. klo 2 (tosin vedet olivat lähtenee ttiputtelemaan 18 tuntia aiemmin) ja neljäs iltapäivällä n. klo 14.
keskiyön ja aamu kolme välillä sairaalaan lähdetty.
edes muista mikä vuorokaudenaika se oli. Kesti lähes kolme vrk ne säännölliset supparit. Mut oli puoliyö kun lähdin sairaalaan viimein.
Lapsivesi tulin noin yhden aikaan yöllä ja supistukset alkoi siinä kahden paikkeilla. Kolmelta tuli lähtö sairaalaan.
Tokalla kertaa klo 7, sairaalaan klo 9, lapsi syntyi yhdeltä.
eka niistä (toinen synnytys) käynnistyi tasan klo 16. Sairaalassa olin 22.30 ja vauva syntyi 01.30.
Toinen (neljäs synnytys) käynnistyi klo 8.55 ja sairaalassa olin klo 11. Vauva syntyi klo 15.05.
Ekalla klo 2
tokalla klo 19.30
kolmannella 6.00
klo 7 aamulla, synnytys käynnistettiin lopulta ja lapsi syntyi ip klo 16.30. Toisen kerran lapsivedet meni klo 23.30 ja supistukset alkoi samantien, lapsi syntyi klo 1.15. Kolmas alkoi 24 aikaan (lapsivedet meni ja supistukset alkoi)ja vauva syntyi klo 2.2o
aikoihin:-). Eka syntyi kiireellisellä sektiolla (perätila) aamupäivällä, toinen puoli kuuden aikoihin aamulla, kolmas viiden aikaan aamulla.
22-23 ja siitä parin tunnin päästä sairaalaan.
vedet meni 6 jälkeen ja supparit alko heti perään. sairaalassa oltiin noin 21 ja lapsi syntyi seuraavana päivänä 14 jälkeen :)
Heräsin supistuksiin klo7, syötiin aamupala, vietiin esikoinen hoitopaikkaan ja klo9 oltiin sairaalalla. Siitä pian päästiin saliin ja klo 14 syntyi vauva. :)