Onko tämä muka hyvännäköinen peppu?
http://bauergriffinonline. com/2010/05/jennifer-lopez-brings-the-orig. php
Välit pisteiden perästä pois linkistä.
Kommentit (52)
ihan naisen takapuolelta. Itselläni on samanmallinen, mutta tietysti kansanversio :D
Jos lähetään viilaamaan, niin rasvaa voisi vielä polttaa pari kiloa pois. Mutta tollasenaankin ihan hyvä.
mikä siinä.
Emme todellakaan katsele miesten perseistä vaan itsestään ja kunnostaan huolta pitävien naisten timmejä takamuksia, ei hyllyviä kasoja.
Ilmeisesti nämä laardikasoista tykkäävät ovat kehityksessä jäljessä, luulevat vieläkin, että mitä lihavampi nainen, sitä parempi tulevaisuus jälkikasvun kannalta :).
-TheMan-
oli vähän ironisoida tuota asennetta, että "sinä ja sun kaverit" edustatte täällä jotain Miesten Totuutta, kun oikeasti sun viesti edustaa täällä sua ja sun kavereita. Kas kun makuja on erilaisia. Toiset tykkää isosta perseestä, toiset pienestä ja toiset joltain siltä väliltä. Ehkä se on sulle vaikeaa ymmärtää.
Kaunis, naisellinen. Ei mikään lättänä taikka pieni luukasa niin kuin yleensä naisilla tuppaa olee. Eikä todellakaan mikään iso läskiperse... Olispa mullakin tuollainen. Mies villiintyis täysin ;)
Ehkä paremmin istuvissa farkuissa olisi ihan ok peffa.
ei tietenkään maailman rumin, mutta itelleni en ottais noin isoa :)
esim. teillä av-mammoilla. Ihan turha väittää muuta.
Ihan liian paksut reidet ja iso perse pillifarkkuihin tungettavaksi. Mut kukin tyylillään, joku varmasti tykkää..
Ihan hirveä läski!! 95 % miehistä varmasti oksentaa, kun näkee alla olevan linkin kuvan... :-)
http://www.iltalehti.fi/muoti/201005040133849_mu.shtml
yks parhaimmista perseistä mitä on koulussa tietenkin yhellä tytöllä niin hyvä perse että ja sit kylhän nr p-starat menee jokku ohi ton
kurvikkaan ja ison mutta kiinteän. Valitettavasti mulla on semmoinen lahnaperse joka on vain sivusuunnassa leveä mutta lättänä.
Varsinkin sivuprofiilissa. Tykkäsi tai ei, lihavuudesta ja laardista/läskistä puhuminen on tässä yhteydessä aika turhaa, kun sitä miä ilmeisemmin ei juuri ole.
Olen kyllä saanut kehuja. Mutta tietysti joku tykkää ja toinen taas ei. Itse olen ihan sinut peppuni kanssa, vaikka se pyrkii leviämään ja joudun urheilemaan tosi paljon, jotta se pysyisi kuosissa.
Mulla kans just tollanen, tosin varmaan isompikin tällä hetkellä... Peppu on mun ongelmakohta ja tuppaa helposti leviämään liikaa. Onneks mun mies on peppumies ja tykkää :-)
Hyvän muotoinen pakaralihas, vähän kuin pikajuoksijalla, hieno!! Pieni peppu ei ole kiva, jollei se ole lihaksikas. Ja toi siis tosiaan on yleisellä mittapuulla aika pieni kuitenkin. Jos vieressä olis vaikka Jutta Urpilaisen perä niin se olis varmaan tuplat tosta.
kuvasta päätellen, eikä suinkaan iso. Housut vaan ovat vähän rumat.
Olin sitä mieltä jo ennenkuin otti silikonit (= uran alkuvaiheessa). Surkea näyttelijä myös, korkeintaan keskinkertainen tanssija ja laulaja. En ole tippaakaan kade, naisihanteeni vaan on kaukana tuosta enkä käsitä yksinkertaisena ihmisenä mitä hienoa on pelkässä isossa perseessä?
ehdoton EI takataskuttomille housuille!!!
Ja on muuten kokoa 36 kuvasta päätellen, eikä suinkaan iso. Housut vaan ovat vähän rumat.
ehdoton EI takataskuttomille housuille!!!
mikä siinä.
Emme todellakaan katsele miesten perseistä vaan itsestään ja kunnostaan huolta pitävien naisten timmejä takamuksia, ei hyllyviä kasoja.
Ilmeisesti nämä laardikasoista tykkäävät ovat kehityksessä jäljessä, luulevat vieläkin, että mitä lihavampi nainen, sitä parempi tulevaisuus jälkikasvun kannalta :).
-TheMan-