Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä muka hyvännäköinen peppu?

Vierailija
10.05.2010 |

http://bauergriffinonline. com/2010/05/jennifer-lopez-brings-the-orig. php

Välit pisteiden perästä pois linkistä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä.

Emme todellakaan katsele miesten perseistä vaan itsestään ja kunnostaan huolta pitävien naisten timmejä takamuksia, ei hyllyviä kasoja.

Ilmeisesti nämä laardikasoista tykkäävät ovat kehityksessä jäljessä, luulevat vieläkin, että mitä lihavampi nainen, sitä parempi tulevaisuus jälkikasvun kannalta :).

-TheMan-

Vierailija
22/52 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan naisen takapuolelta. Itselläni on samanmallinen, mutta tietysti kansanversio :D

Jos lähetään viilaamaan, niin rasvaa voisi vielä polttaa pari kiloa pois. Mutta tollasenaankin ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä.

Emme todellakaan katsele miesten perseistä vaan itsestään ja kunnostaan huolta pitävien naisten timmejä takamuksia, ei hyllyviä kasoja.

Ilmeisesti nämä laardikasoista tykkäävät ovat kehityksessä jäljessä, luulevat vieläkin, että mitä lihavampi nainen, sitä parempi tulevaisuus jälkikasvun kannalta :).

-TheMan-

oli vähän ironisoida tuota asennetta, että "sinä ja sun kaverit" edustatte täällä jotain Miesten Totuutta, kun oikeasti sun viesti edustaa täällä sua ja sun kavereita. Kas kun makuja on erilaisia. Toiset tykkää isosta perseestä, toiset pienestä ja toiset joltain siltä väliltä. Ehkä se on sulle vaikeaa ymmärtää.

Vierailija
24/52 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, naisellinen. Ei mikään lättänä taikka pieni luukasa niin kuin yleensä naisilla tuppaa olee. Eikä todellakaan mikään iso läskiperse... Olispa mullakin tuollainen. Mies villiintyis täysin ;)

Vierailija
25/52 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paremmin istuvissa farkuissa olisi ihan ok peffa.

Vierailija
26/52 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään maailman rumin, mutta itelleni en ottais noin isoa :)

Vierailija
27/52 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. teillä av-mammoilla. Ihan turha väittää muuta.

Vierailija
28/52 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian paksut reidet ja iso perse pillifarkkuihin tungettavaksi. Mut kukin tyylillään, joku varmasti tykkää..

Vierailija
29/52 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä läski!! 95 % miehistä varmasti oksentaa, kun näkee alla olevan linkin kuvan... :-)

http://www.iltalehti.fi/muoti/201005040133849_mu.shtml

Vierailija
30/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks parhaimmista perseistä mitä on koulussa tietenkin yhellä tytöllä niin hyvä perse että ja sit kylhän nr p-starat menee jokku ohi ton

Vierailija
31/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurvikkaan ja ison mutta kiinteän. Valitettavasti mulla on semmoinen lahnaperse joka on vain sivusuunnassa leveä mutta lättänä.

Vierailija
32/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin sivuprofiilissa. Tykkäsi tai ei, lihavuudesta ja laardista/läskistä puhuminen on tässä yhteydessä aika turhaa, kun sitä miä ilmeisemmin ei juuri ole.

Vierailija
33/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä saanut kehuja. Mutta tietysti joku tykkää ja toinen taas ei. Itse olen ihan sinut peppuni kanssa, vaikka se pyrkii leviämään ja joudun urheilemaan tosi paljon, jotta se pysyisi kuosissa.

Mulla kans just tollanen, tosin varmaan isompikin tällä hetkellä... Peppu on mun ongelmakohta ja tuppaa helposti leviämään liikaa. Onneks mun mies on peppumies ja tykkää :-)

Vierailija
34/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän muotoinen pakaralihas, vähän kuin pikajuoksijalla, hieno!! Pieni peppu ei ole kiva, jollei se ole lihaksikas. Ja toi siis tosiaan on yleisellä mittapuulla aika pieni kuitenkin. Jos vieressä olis vaikka Jutta Urpilaisen perä niin se olis varmaan tuplat tosta.

Vierailija
35/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasta päätellen, eikä suinkaan iso. Housut vaan ovat vähän rumat.

Vierailija
36/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitä mieltä jo ennenkuin otti silikonit (= uran alkuvaiheessa). Surkea näyttelijä myös, korkeintaan keskinkertainen tanssija ja laulaja. En ole tippaakaan kade, naisihanteeni vaan on kaukana tuosta enkä käsitä yksinkertaisena ihmisenä mitä hienoa on pelkässä isossa perseessä?

Vierailija
37/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdoton EI takataskuttomille housuille!!!

Vierailija
38/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muuten kokoa 36 kuvasta päätellen, eikä suinkaan iso. Housut vaan ovat vähän rumat.

Vierailija
40/52 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdoton EI takataskuttomille housuille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi