Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös on kuvottavaa.

Vierailija
09.05.2010 |

Just äsken mainitsemani 4-vuotias raivopää rauhoittui ja tuli pyytämään minulta anteeksi. Minä myös pyysin lapselta anteeksi karjumistani, halittiin ja sovittiin.

Ja mitä sitten tapahtuu, 4-vuotias halii vieressä istuvaa isäänsä ja pyytää siltäkin anteeksi, mies ei vaivaudu reagoimaan mitenkään, tuijottaa vaan eteenpäin eikä anna toiselle anteeksi.

Ja itse on saatana opettanut, että silloin kuin pyydetään anteeksi, pitää antaa anteeksi.

Eipä tullut mitään reaktiota lapsen suuntaan, minä sille sanoin siitä, mies vaan louskuttaa sormiaan mulle eikä edelleenkään kiinnitä mitään huomiota sen kyljessä halivaan lapseen. Mies häipyi keittiöön, mä kävin viemässä lapsen nukkumaan, nyt se istuu pöydän ääressä mököttämässä erittäin vittuuntunut ilme naamalla ja paiskii kamoja pitkin pöytää.

Ja vielä tunti sitten se hali ja pussaili mua ja tahtoi seksiä illalla... Ihan kun mä jaksaisin panna tollasen ääliön kanssa, harvemmin muutenkaan kiinnostaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saisi käyttäytyä noin? Teithän itsekin paskamaisesti lasta kohtaan. Ei siinä anteeksipyynnöt auta.

Vierailija
2/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppiarestia tuollaiselle miehelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sovittiin, halattiin ja pyydettiin anteeksi.

Ja muutenkin on ollut ongelmana 4-vuotiaan hepulit ja kun isommat lapset ovat siltä jostain pyytäneet anteeksi, anteeksi antaminen on ollut tosi takkuista. Vaikka juuri niissä tilanteissa opetetaan, että anteeksi pitää antaa jos toinen pyytää.

ap

Vierailija
4/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Mua kuvottaa sun mies myös. Miten ne voi olla noin kylmiä ja julmia? Kuinka kukaan pyytää anteeksi niin kauniisti kuin lapsi??? Sille täytyy vastata, muuten siitä tulee kylmä ja paska, kuten ukkos on.

Vierailija
5/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pitää pyytää sitten, kun kaikki ovat rauhoittuneet.

osaa arvioida? Onko taas teoreetikko ohjeistamassa?

Vierailija
6/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON PASKAPÄÄ ! onnea teille muille, miehesi vois lentää vaikka pihalle talostanne jos tollanen käytös jatkuu, suosittelen1!!

Vierailija
7/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rauhoittua ja pyytää vasta sitten anteeksi.

Vierailija
8/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lapsi jaksa koko ajan olla vaan hellyttävä, osaahan ne olla todella rasittavia. Ei se moodi kaikilla pysty heti vaihtumaan "vitun kersa"- ajatuksesta "voi mikä höpönassu"- ajatukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan