Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Motoriikka Miikka: mikä siinä on hauskaa?

Vierailija
09.05.2010 |

Tuon Marja Tyrni -ketjun innoittamana ajattelin pyytää teitä, arvon AV-mammat selittämään mulle Motoriikka Miikan hauskuutta.

Mulla ei oo telkkaria, joten en ole seurannut Talenttia (enkä olisi varmaan seurannut, vaikka töllö olisikin). Eilen muistin vihodin viimein katsoa Ypu Tubesta viedeon kyseisen taiteilijan esityksestä, eikä mua naurattanut ollenkaan. Ei myöskään miestä.

En ole mikään tosikko, vaan päin vastoin erittäin huumorintajuinen ihminen (vaikka musta onkin hieman mautonta kehua itseään sellaiseksi - nyt on kuitenkin pakko, koska tehän ette tietenkään tunne taustoja). Tykkään hirveästi komediasta, suosikkejani ovat esim. Studio Julmahuvi, Monty Python, Ranuan kummit, South Park ja League of Gentlemen.

MM vaikutti mun mielestä ihan symppikseltä tapaukselta, mutta siinä se. Naurua ei tullut. Olisikohan sitten toiminut paremmin isolta näytöltä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kun se esiintyi siinä kakkosen sirkusohjelmassa.

Vierailija
2/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa voittanut sen ohjelman, vai onko väärä tieto?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee nauru. Ihan vaan hyvä mieli riittää.

Vierailija
4/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypin erinomaisuus. En vaan käsitä miksi hän voitti.

Mielestäni laulava pikku tyttö oli paras.

Vierailija
5/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee nauru. Ihan vaan hyvä mieli riittää.

näytti nauravan. Siis älkää käsittäkö väärin, ei se musta ollut mitenkään huono esiintyjä, ihmettelen lähinnä sitä, riittääkö pelkän positiivisen tunteen herättäminen voittoon.

Oliko se kisan taso sitten millainen?

Ap

Vierailija
6/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä mitään sanottavaa tästä?

Ap

Vierailija
7/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaniikka-Miikka on lisäksi kopsannut idean muualta, ja toteutus on keskinkertaista.

Talentissa oli monta parempaa...

Vierailija
8/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt mikään naurattaja ole, vaan lähinnä viihdyttäjä. Hyvin tekee sitä mitä tekee, kyllä muutakin viihdettä voi katsoa kuin sellaista, joka naurattaa. Ap ei taida olla esim. mikään kummoinen konserteissa kävijä, kun ei sielläkään voi kieriskellä lattialla vedet silmissä.

Sitäpaitsi se hoilaava pikkutyttö oli niin raivostuttava, äidin pakolla opettamine maneereineen, että meinasi yrjö lentää. Onko se sitten tarkoitus, kysyn vaan.

Vierailija
9/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vanha ruma läski, joka lauloi epäpuhtaasti paatoksella vanhan miehen väräjävällä äänellä itselleen ihan liian vaikeita kappaleita. Yök.

Vierailija
10/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkevät oikeudekseen haukkua muita ja vielä noin törkeällä tavalla. Jos ei osaa asiallisesti puolustaa omaa suosikkiaan ja kehua hänen taitojaan, kannattaa jättää kokonaan väliin. Miksi pitää toiset alentaa korottaakseen omaa suosikkiaan. Todella asiatonta käytöstä, mutta niinhän täällä on tapana.

Hirveä vanha ruma läski, joka lauloi epäpuhtaasti paatoksella vanhan miehen väräjävällä äänellä itselleen ihan liian vaikeita kappaleita. Yök.

Vierailija
11/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talenttikisassa ei kait ole kysymys naurattamisesta vaan osaamisesta

mutta kun mä käsitin, että sen Motoriikka Miikan oli tarkoitus olla hauska - ts. saada ihmiset nauramaan - ja sen esitys ei mun mielestä ollut hauska, eikä oikein sympaattisen lisäksi mitään muutakaan (esim. erityisen taitavaa tai jollain tavalla kaunista), niin ihmettelin vaan, miten se on voittanutkin koko kisan.

Oho, tuo taisi olla koko kappale yhtä virkettä. No, ei sen väliä. Tää nyt vain on mun mielipide.

Ap

Vierailija
12/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt mikään naurattaja ole, vaan lähinnä viihdyttäjä. Hyvin tekee sitä mitä tekee, kyllä muutakin viihdettä voi katsoa kuin sellaista, joka naurattaa. Ap ei taida olla esim. mikään kummoinen konserteissa kävijä, kun ei sielläkään voi kieriskellä lattialla vedet silmissä.

Sitäpaitsi se hoilaava pikkutyttö oli niin raivostuttava, äidin pakolla opettamine maneereineen, että meinasi yrjö lentää. Onko se sitten tarkoitus, kysyn vaan.

Hienosti analysoitu. En nyt tosiaankaan ala kertomaan itsestäni kulttuurin kuluttajana, koska se ei kuulu tähän asiaan, eikä sulle.

Mä käsitin, että sen piti olla jotenkin hauska, kun se teki niitä koomisia eleitä, ja Katja Ståhl nauroi vedet silmissä. Mä en vain käsittänyt, mikä siinä Motoriikka Miikassa oli niin erikoista, kun se musta ei ollut mitenkään erityisen hauska tai taitava. Ei iskenyt muhun. Sen takia halusin kysellä ihmisiltä, mitä mieltä he ovat asiasta.

Ap

Vierailija
13/13 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin erään provinssiteatterin esityksessä, jossa toi motoriikka-miikka esiintyi. Jäi vähän sellainen väkinäinen naurattaja-maku suuhun hänestä. Ja ihmettelin muka vitsien tasoa, osa alapäävitsejä. Lapsiyleisöä paikalla. Joten se siitä miehestä.