Onpa hiljainen yö
Haluisko joku jutella niitä näitä tässä ketjussa kun ei nuo keskustelutkaan liiku.
Kommentit (13)
Miksi teit itse kakun mä pistin miehen tekemään kokeile ensi vuona. Mistä päin muuten kirjoittelet mä Lappeenrannasta muutin tänne 2 vuotta sitten.
Miksi teit itse kakun mä pistin miehen tekemään kokeile ensi vuona. Mistä päin muuten kirjoittelet mä Lappeenrannasta muutin tänne 2 vuotta sitten.
Lähditkö kopistelemaan kakkua pois vuoasta? Vai mihin olet kadonnut? T:ap
mies on yövuorossa ja isommat lapset tulevat kahville, mies joutuu nukkumaan sunnuntainkin koska vielä yksi yö oltava työssä.
Kirjoittelen Hämeestä, muutimme Helsingistä vuosia sitten. Syntyjäni Helssingin Oulunkylästä, Tapio Rautavaara oli joskus juttukaverina, etten ihan nuori enää ole.
ja käyn täällä av:lla osin kiinnostukseta lasten asioihin koskien työtäni ja osaksi kun on lastenlapsia. Pysyy hyvin vaippamerkit ym. hallussa kun täällä on keskustelua sekä juttuja vaikka mistä. Olen noista Montessoriasioista kertonut kysyjille esim. eilen, satuitko lukemaan?
Join pienen pullollisen viiniä ja nyt sydän pamppailee kahta sataa. Ja on kylmä ja iho kananlihalla... Onkohan aivan normaalia? En ole juonut alkoholia varmaan puoleen vuoteen. Miehen kanssa vietettiin rauhallista iltaa ja hän nukahti kolme vuotiaan pojan viereen, kun tämä heräsi kesken kaiken. Nyt en tässä olotilassa kyllä saa ite nukahdettua...
Mitä teet työksesi, oletko käynyt Lappeenrannassa? tämä on kaunis kaupunki.
Mitä teet työksesi, oletko käynyt Lappeenrannassa? tämä on kaunis kaupunki.
jos olet ap kiinnostunut kirjoitukistani niin ne löytyvät edellisen päivän otsikoista.
En ole käynyt paikkakunnallasi, joku sukulaiseni asui siellä. Suomessa olisi monia kauniita paikkoja jotka haluaisin katsella ja kokea.
Meillä on kauniilla paikalla kesämökki, Saimaalla.
joten olisi hetki aika "jutella" ap.
Mitä mielessä nyt?