Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua taas ärsyttää, kun mun yks "kaveri" ei ikinä kutsu (päästä) meitä heille

Vierailija
08.05.2010 |

Itse on käynyt jo monen vuoden ajan meillä neljän vilkkaan lapsensa kanssa vähintään kerran viikossa.

Ei koskaan kutsu meitä heille, ei edes sivulauseessa sano "tulkaahan joskus käymään" tms.

Itse aina soittelee ja kutsuu itse itsensä käymään, ja aina lähtiessään sanoo "me tullaan taas tässä joku päivä".

Itse kun olen sitten muutaman kerran ehdottanut, että mekin voitaisiin mennä heille, ei koskaan ole sopinut.

Käyttää yleensä syynä sitä, että he kun ajelevat nyt muutenkin meillepäin asioille (asumme isommassa kaupungissa) niin tulevat kätevästi siinä samalla. Joo-o.. mitähän se kaveria haittaisi, jos mä haluaisin ajaa heille, matka ei kuitenkaan niin pitkä ole ja meillä on kyllä auto käytettävissä.

Musta on vaan jotenkin rasittavaa, että aina he käyvät meillä (sotkemassa), kämppä on aina kuin hävityksen kauhistus vierailujensa jälkeen. Ja aina mä olen se jo tarjoaa kahvit ja pullat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on käynyt jo monen vuoden ajan meillä neljän vilkkaan lapsensa kanssa vähintään kerran viikossa. Ei koskaan kutsu meitä heille, ei edes sivulauseessa sano "tulkaahan joskus käymään" tms. Itse aina soittelee ja kutsuu itse itsensä käymään, ja aina lähtiessään sanoo "me tullaan taas tässä joku päivä". Itse kun olen sitten muutaman kerran ehdottanut, että mekin voitaisiin mennä heille, ei koskaan ole sopinut. Käyttää yleensä syynä sitä, että he kun ajelevat nyt muutenkin meillepäin asioille (asumme isommassa kaupungissa) niin tulevat kätevästi siinä samalla. Joo-o.. mitähän se kaveria haittaisi, jos mä haluaisin ajaa heille, matka ei kuitenkaan niin pitkä ole ja meillä on kyllä auto käytettävissä. Musta on vaan jotenkin rasittavaa, että aina he käyvät meillä (sotkemassa), kämppä on aina kuin hävityksen kauhistus vierailujensa jälkeen. Ja aina mä olen se jo tarjoaa kahvit ja pullat.

Kaverisi on siita saanut viestin etta heilla ei ole tasosi arvoista huushollia ja niinpa ei kutsu sinua sinne arvostelemaan.

Vierailija
2/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat selitellä niin voithan vaikka sanoa että meidän Nico haluaisi niin nähdä minkälaisia leluja teillä on tms. Voihan se olla että hän on vaan ujo eikä osaa kutsua ihmisiä kylään, itse ainakin olen sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kaverini kotona, ollaan tunnettu 13v ja enemmän oltu tekemisissä 11v. Nykyään enää vähemmän ollaan tekemisissä, mutta edelleen tapaillaan.

Meidän esikoiset ovat saman ikäiset ja oltiin aikanaan paljon tekemisissä. Käytiin jopa miehinemme yhdessä risteilyllä yhdessä. He kävivät aina kahden vanhimman lapsemme synttäreillä yms.

Ja koskaan minä en ole siis käynyt heillä kotona. Me asuttiin alkuun kaksiossa, sitten vuosia rivari neliössä, nyt omakotitalossa. Nykyään meillä on aika "hienoa", muttei tosiaan kaksiossa tai rivarissakaan. Enkä ole koskaan arvostellut kenenkään kotia hänelle tai muillekaan. Mutta mikäli oikein ymmärsin, kaverini häpesi aina kovasti sitä, kun heillä on niin epäsiistiä. Ei kuulemma avaa edes ovea, jos joku soittaa ovikelloa.

Ylipäätään mua on aina ihmetyttänyt, että lähes kaikki kaverini tulevat oikeastaan aina meille. Meidän lapset eivät ole tosiaankaan mitään riiviöitä ja vahdin hyvin tarkkaan etteivät sotke muiden kotia. Eli ei kai siitäkään voi johtua...

Vierailija
5/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulkaa seuraavan kerran sen jälkeen kun me ollaan käyty teillä...

Vierailija
6/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten teillä on paremmat lelut

Vierailija
7/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suunnilleen vuoronperään vierailut olisi sopivaa?

Ilmeisesti kaverisi tykkää istua teillä kahvipöydässä ja antaa lasten riehua... Ymmärrän tosi hyvin, että sua ärsyttää.

Me käydään yhdellä kaverilla useammin kuin he meillä, mutta itse aina sanoo, että kun hänen kaksoset on niin pahassa iässä, että ei kylässä yhtään pysty rentoutumaan, kun pelkää mitä kaksoset tekee, jos eivät ole hänen silmän alla. Heillä taas ei haittaa vaikka meidän pojat jotain tekisi, kun on omiensa kanssa niin tottunut ja koti tosi turvalliseksi ja vaarattomaksi laitettu.

Mutta viedään usein keksejä tms. mennessämme...

Vierailija
8/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko hän tarjoilut mukanaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi