Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimatecin mitoitus

Vierailija
08.05.2010 |

Onko Reimatecin talvihaalareiden mitoitus minkälaista? Olen ostamassa lapselleni ensi talveksi toppahaalaria, pähkään kokojen 80 ja 86 välillä. Lapsi täyttää marraskuussa vuoden ja on ainakin tällä hetkellä "normaalikokoinen". Nyt puolivuotiaana käyttää 68 cm vaatteita. Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset oli pitkäkätisiä eli raimtecit piti olla kokoa isompia mutta muualta oli sitten reiluja, toisaalta vyötärön kiristysnauhalla sai kursittua, mutta en tiedä onko noita nauhoja enää... siirryttiin nimittäi travalleen jossa parempi mitotus meille. Mutta siis ovat ihan reiluhkoa kokoa.

Vierailija
2/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se ihan normaalikokoinen? Tuntuu aika pieneltä kun meillä käytetään jo 80cm. :) Tai sit meillä vaan toooosi iso poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nuo kokoasiat. Minulla on mennyt joskus pieleen, kun olen seuraavan kauden vaatteita ostellut. Aika reiluja ovat kyllä Reimat, mutta ehkä ottaisin kuitenkin 86:n, että menisi kevättalvellakin. Muistaakseni lokakuun lapsellani (aika pienikokoinen tyttö) oli toisena talvenaan 86-kokoinen puku, oli tosin Jonathanin, mutta ei niissä nyt niin suurta eroa ole.

Vierailija
4/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se ihan normaalikokoinen? Tuntuu aika pieneltä kun meillä käytetään jo 80cm. :) Tai sit meillä vaan toooosi iso poika.

eiks silloin ole ns. keskikokoa.

En tiedä juu onko järkeä ostaa pukua vielä, kun tuota kokoa on niin vaikea ennustaa. Liian reilukaan ei ole kiva, kun lapsi on tuolloin iässä jolloin opettelee/on juuri oppinut kävelemään. Nyt vaan saisin puvun edullisesti.

Ap

Vierailija
5/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 1 v 4 kk käyttää 80 cm vaatteita.

Reimateceissa on kyllä tosi reilut koot.

Vierailija
6/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne ovat jääneet pieneksi juuri silloin kun lapsi on sen mittainen, eli 86 cm haalari alkaa olla pieni silloin kun lapsi on 86 cm. Ja tämä siis babymallisten haalareiden kanssa, esim. housut on sitten reilumpia. Voithan katsoa jostain kasvukäyrästä lapsesi oletuspituutta tuolle talvelle mutta minä suosittelisin kyllä tuota isompaa eli 86 cm.

Vierailija
7/8 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne ovat jääneet pieneksi juuri silloin kun lapsi on sen mittainen, eli 86 cm haalari alkaa olla pieni silloin kun lapsi on 86 cm. Ja tämä siis babymallisten haalareiden kanssa, esim. housut on sitten reilumpia. Voithan katsoa jostain kasvukäyrästä lapsesi oletuspituutta tuolle talvelle mutta minä suosittelisin kyllä tuota isompaa eli 86 cm.

Vierailija
8/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen persjalkainen nyt tasan 4v poika käytti syksyllä vielä 86cm Reimateciä... Meni pieneksi ihan loppusyksystä, mittaa tais pojalla olla joku 95cm. Tyttö on nyt 74cm pitkä ja käyttää vielä 68cm reimateciä, eikä todellakaan tee ees piukkaa vielä. Kontatessa lahkeet laahaa perässä vaikka kuinka paljon, jos ei oo kengät pidättelemässä. Eli mun mielestä ovat aika reiluja...

Btw. Meidän tyttö on nyt 1v 1kk ja käyttää vaatekokoja 68-74cm. On semmonen laiha kirppu ja osa 74cm housuista putoo vielä päältä ja osa paidoista on vielä 62cm. Eli ihan normaalikokoinen puolivuotias minusta, jos käyttää kokoa 68cm ;) 1-vuotias alkaa olla sit jo vähän kirppukokoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan