Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan taloudellisesti tiukoilla, mummot sanoivat ettei saa ostaa äitienpäivälahjaa.

Vierailija
08.05.2010 |

Ollaan eletty yli varojemme, ja nyt on tosi tiukkaa. Molemmat mummot kielsivät ostamasta äitienpäivälahjaa, onko ok jos tehdään kortit, leivotaan kuivakakku ja kerätään kimppu valkovuokkoja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Sanovat aina että ei tarvii joululahjaa eikä äitienpäivälahjaa, mutta annas olla perkele mikä huuto ja riitä nousee, jos sitä lahjaa ei anna. Ja mökötys kestää monta kuukautta ja aina jaksetaan muistuttaa, että "ei edes äitienpäivälahjaa annettu"

Vierailija
2/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette itse kortit (tai lapset tekee) ja viette itse keräämänne valkovuokot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Sanovat aina että ei tarvii joululahjaa eikä äitienpäivälahjaa, mutta annas olla perkele mikä huuto ja riitä nousee, jos sitä lahjaa ei anna. Ja mökötys kestää monta kuukautta ja aina jaksetaan muistuttaa, että "ei edes äitienpäivälahjaa annettu"

Toisaalta ollaan oikeasti tosi tiukoilla, jouduin mm lainaamaan äidiltäni pari sataa että saatiin lainarahat kasaan.

ap

Vierailija
4/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuta heitä, että teitä kiellettiin ostamasta mitään. Aika materialistisia mummoja ovat, jos kehtaavat valittaa.

Vierailija
5/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuta heitä, että teitä kiellettiin ostamasta mitään. Aika materialistisia mummoja ovat, jos kehtaavat valittaa.

Niiden sanomiset pitää tulkita aina päinvastoin: jos sanovat että lahjaa EI saa antaa, se nimenomaan PITÄÄ antaa.

Vierailija
6/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten kevätsiivous tai joulusiivous. On aika arvokas lahja, jos ostaisi ulkopuoliselta taholta...

Vierailija
7/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan eletty yli varojemme, ja nyt on tosi tiukkaa. Molemmat mummot kielsivät ostamasta äitienpäivälahjaa, onko ok jos tehdään kortit, leivotaan kuivakakku ja kerätään kimppu valkovuokkoja?

että olette eläneet yli varojen. Oliko mummot hoitamassa ilmaiseksi , että saitte löyhöttää tyhjän päiväistä. Ei suuri kiitos ole, jos vaikka miniruusun ostatte.

Vierailija
8/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden sanomiset pitää tulkita aina päinvastoin: jos sanovat että lahjaa EI saa antaa, se nimenomaan PITÄÄ antaa.

jos olet alkanu heidän pillin tahtiin tanssimaan. Jos selvästi sanotaan, ettei tarte lahjaa hommata, en minä hommais ja piste! Opetelkoot sit mummot kantapään kautta sanomaan, mitä oikeasti haluavat. Ihme peliä..

Vierailija
9/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on riitänyt lasten tekemät kortit, ehkä valokuva mukaan ja kukat.

Yhdessä vietetty aika on paljon tärkeämpää!

Vierailija
10/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä-mummojen eka sukupolvi, joka ei näe omaa nokkaansa pitemmälle eikä edes välitäkään. Pahempaa on vielä tulossa!

Vierailija
11/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppu kukkia on ihan jees.

Minusta ihan oiva lahja mummolle!

Itse olisin mummona onnellinen jos lapsenlapset toisivat kimpun keräämiään kukkia ja piirtämänsä kortin.

Olisitko itse?

Vai pitääkö sinusta tälläsenä yleisenä juhlapäivänä suitsuttaa kalliilla lahjoilla? Eikö se pointti ole vaan siinä pienessä muistamisessa?

Vierailija
12/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on riitänyt lasten tekemät kortit, ehkä valokuva mukaan ja kukat. Yhdessä vietetty aika on paljon tärkeämpää!

En mä ole ikinä tuon "kummemmin" muistanut. Itseä tympii lahjojen hankkiminen, etenkin kun tuntuu, että kaikkea on jo.

Muistaminen on tärkeintä ja itse ilahdun kukista ja kortista. Ei mun mielestä enempää tarvita.

Vierailija
13/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos mummot sanoo noin, niin silloin tosiaan ei tarvitse viedä lahjaa. Ei itse asiassa aiota muutenkaan viedä kuin kortti ja kukat, ei ole pahemmin tapana harrastaa lahjojen antamista.

Mä en oikeasti jaksaisi ihmisiä, jotka sanoo just päinvastaista kuin mitä tarkoittaa. Tai oikeammin ne ei varmaan kauaa jaksa minua, kun oletan voivani uskoa ihmisten puheita ja sitten vetävät herneet nenään. Vaikeampi juttu tietty, jos kyseessä ovat noin läheiset ihmiset. On varmaan vaan pakko yrittää arvata mitä tarkoittavat.

Vierailija
14/14 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa sua eniten maailmassa ap, ja sama homma miehen puolella. Olisi todellinen ihme, jos he loukkaantuisivat siitä, että eivät saa ostettua lahjaa, kun kuitenkin näette vaivaa ja muistatte heitä. Millainen äiti muka vielä mummonakin kaipaa äitienpäivänä jotakin kippoa ja kuppia jota on kaapit muutenkin täynnä, jos tietää ettei lapsella ole oikeasti varaa mitään ostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme